|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?
Det tror jeg du har helt rett i |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?Jeg synes ikke jeg sier fra meg noen muligheter ved å binde meg til ett bosted. Vi må bare spare langsiktig, så vi har noe å leve av om førti år også. Da skal mannen og jeg til Roma.
![]() |
![]() |
#63 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?Nei, definitivt ikke.
![]() |
#64 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?Vi bor i borettslagsleilighet uten hage, i "byen" (men på fjellet, i byen) - og har hytte ved sjøen (15 minutter unna), med masse hage og prosjekter. Leiligheten er ca 100 m2 og hytta mye større.
![]() |
#65 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?Tja, så lenge som overhodet mulig. Vi føler at vi har landet veldig, og her er plass til at ungene kan bli store og bo her til de flytter ut. Men en vet jo aldri hva livet bringer, så helt bastant skal jeg ikke være.
![]() |
#66 |
Epikur
|
![]() Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?Jeg skal bæres ut, ja. Mest sannsynlig er jeg død når de bærer.
![]() |
#67 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?Jeg lurer på hvor mange av de gamlingene som slektningene må lokke og lure på institusjon som i utgangspunktet har tenkt "her skal jeg bo til jeg må bæres ut!". |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?Nei, slett ikke. Jeg skal dø i en loftsleilighet (med heis, da) i Paris, med en liten smijernsbalkong full av blomster og en snill golden retriever, med rødvinsglasset på bordet og en sigarett i et munnstykke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Halloen!
![]() Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?Det hørtes ut som en forlokkende måte å dø på. Gitt at man blir funnet før retrieveren begynner å bli sulten... |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?Nei!
![]() |
#71 |
|
![]() Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?Jeg ser for meg at vi flytter til en litt stor leilighet etter at barna flyr ut av redet.
![]() |
#73 |
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?Ja. Jeg håper det. Vi har tatt over gården som har vært i min familie et par generasjoner. Vi har akkurat det livet vi ønsker oss her. Kan ikke se for meg å bo noe annet sted.
![]() |
#74 |
Shake it out!
|
Dette.
![]() |
#75 |
Peppy!
|
Jammen, du skal jo ikke være der! Du skal jo være på kafe med mannen din, mens besteforeldrene passer barna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?Aner ikke. Vi bor tre personer på 56 kvm med to soverom.
![]() |
#77 |
© All rights reserved
|
Åh, jeg vil dø der sammen med deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?Eg skal bo i huset mitt til minsta er ferdig med vgs. Det er ni år til.
![]() |
![]() |
#79 |
Halloen!
Jeg har venner som synes det er litt trist at foreldrene har solgt barndomshjemmet, og jeg er glad for at mine foreldre fremdeles bor i huset jeg vokste opp, uten at det betyr at jeg har tenkt å surmule når de evt. selger det en dag. Jeg tenker at dersom vi kjøper leilighet eller et mindre hus, skal vi ha minst tre soverom, slik at vi kan ha besøk av barn og barnebarna som vi forhåpentligvis får. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Medlem siden: Jul 2009
Et blir til syrom, et til treningsrom, et til alt-mulig-rom og et kan mannen disponere |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|