Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor mange ganger har du flyttet?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-15, 19:25   #61
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange ganger har du flyttet?

Barndom: 11, fordelt på 5 byer
Studietid: 5
Voksen: 2

18 til sammen altså.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 19:33   #62
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Barn: 4 ganger
Student: 6 ganger
Pre-barn: 4 ganger
Post-barn: 1 gang så langt

Gammel 16-05-15, 19:48   #63
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

8 ganger.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 19:56   #64
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Måtte telle over, og de femten husene jeg har bodd i er fordelt på sju byer/steder. Den lengste flyttingen var på 120 mil, de korteste under en kilometer.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 20:12   #65
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

6 år, fra leid hus til nybygd i suburbia
23 år på studenthybel i oslo sentrum
24 år samboer i byen
26 år i kollektiv i byen
26 år tilbake til samboer
28 år til svigers hus som vi lånte i suburbia
32 år til kjøpt leilighet i suburbia
35 år til kjøpt tomannsbolig i suburbia

Dvs 8 ganger, innenfor en strekning på 18 km. En gang som barn i samme skolekrets, fem ganger som student og to ganger i jobb.

Gammel 16-05-15, 20:21   #66
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

11 eller 12, tror jeg, inkludert flyttingen i studietiden.

Barn: en flytting da jeg var baby, 50 meter, fra det huset foreldrene mine lånte av morfar mens de bygget huset de bor i fortsatt.
Student: 5 steder, inkludert et år på hybel med Nenne og et halvt år i London.
Voksen: min første leilighet ( ), to steder til, drømmeleiligheten med mannen, og så huset her.

Her vi bor nå har vi bodd i 11 år, da, så jeg slo sånn noenlunde rot til slutt.

Gammel 16-05-15, 20:27   #67
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Nå teller jeg fra hus til hus i forhold til min bevisste alder:
Med mine foreldre: 6 ganger (med 3 skolebytter)
Fra vgs til ferdig med studiene: 12 ganger
Etter endte studier:6 ganger

Summa summarum skulle da bli 24 ganger. Jeg føler at jeg har landet nå.

Gammel 16-05-15, 20:38   #68
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Som barn: 2 flyttinger, tror jeg (husker ikke, var under tre år).
3 ulike hybler mens jeg gikk vgs. (i samme skoleby).
Og så, endelig voksen:
5 boliger i hjemkommunen
6 boliger i nåværende kommune
Og det blir minst én til.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 20:45   #69
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Totalt 18 ganger

Som barn: 10 ganger (9 ganger frem til skolestart)
Som student: 5 ganger
Etter studier: 3 ganger

Gammel 16-05-15, 21:34   #70
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Fem ganger.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 21:42   #71
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

11 ganger. Tre i barndommen. Fire som student, resten som voksen.

Gammel 16-05-15, 21:51   #72
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Fire.
En gang som barn før skolestart.
Min første leilighet
Større leilighet med daværende kjæreste
Hus rett etter at jeg giftet meg.

Hvis vi skulle finne på å flytte herfra vil det være innenfor samme skolekrets. Stortrives!

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 21:53   #73
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sju ganger. Neste gang eg flytter er deg i kiste.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 21:59   #74
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har flyttet 12 ganger totalt, men har bodd på 9 forskjellige steder. Kunne nok flyttet flere ganger for min del, det er mange steder jeg kan tenke meg å bo. Men når man har barn synes jeg det er viktig å la dem få røtter der de vokser opp. Jeg tror nok at vi blir her vi bor nå i framtiden også.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 22:31   #75
Linella
Erfaren

Linella sin avatar

Medlem siden: Apr 2012
Linella er litt kulLinella er litt kul
Standard

7 ganger om jeg ikke tar med "mellomlanding" hos foreldrene mine en sommer, eller ukependlingsperioder med hybel annet sted enn fast bosted. Tar jeg med slike ting er jeg vel oppe i 11, tror jeg.

Linella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-15, 22:48   #76
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

6 ganger.
2 ganger som barn
2 ganger før barn
2 ganger med barn

Håper vi blir boende en stund nå for barnas skyld. Men flytter nok når de er eldre.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-05-15, 00:03   #77
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tolv. Bodd fire forskjellige steder.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-15, 00:46   #78
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Fem ganger. Jeg er en sånn som blir et sted.

Gammel 17-05-15, 00:49   #79
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Avskrekkende 25 ganger og det kan være flere. Det dekker de fleste landsdeler i Norge pluss litt til. Barna mine har flyttet en gang og håper å holde oss her i denne boligen fremover.

Gammel 17-05-15, 00:53   #80
amanas
Bør lage seg en tittel selv

amanas sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

3 ganger, det er jo bare stress å flytte

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:21.