|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Vil jeg ha spiseplass på kjøkkenet?Jeg har akkurat ofret inngang fra kjøkken til vaskerom for å få stor og deilig spiseplass på kjøkkenet. Det var en vanskelig avgjørelse, men jeg tror det blir riktig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Vil jeg ha spiseplass på kjøkkenet?Jeg elsker spiseplass på kjøkkenet, og ville aldri valgt det bort. :kjøkkenist:
![]() |
#24 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Vil jeg ha spiseplass på kjøkkenet?Vi har spisestua på kjøkkenet, men vi har stort kjøkken da.
![]() |
#26 |
Epikur
|
![]() Sv: Vil jeg ha spiseplass på kjøkkenet?Vi kastet ut spiseplassen fra kjøkkenet fordi det knapt var benkeplass der. Vi satte inn en ekstra kjøkkenbenk. Vi har spisestuen rett utenfor kjøkkenet, så det er ikke langt å gå.
![]() |
#27 |
Off the map.
|
![]() Sv: Vil jeg ha spiseplass på kjøkkenet?Man kan fint lese avisa ved kjøkkenbenken, (ha en liten åpning under, sånn at det blir godt å sitte der) Og et barn kan sikkert sitte der med lekser mens du lager middag, men alle kan ikke sitte der samtidig, da må du ha bord.
![]() |
#28 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Vil jeg ha spiseplass på kjøkkenet?
Nei, det vil koste mer enn det smaker. Veggen mellom kjøkken og stue er bærende + at både strøm og rørsystem må forandres. Dessuten er dette noe bare jeg føler behov for.
![]() |
|
|