|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Drømmer
|
Sv: Utebukse barnehage
Reima har også grønne. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Utebukse barnehageLillesøster har denne http://www.reimashop.com/no/Kategori...p/522139N-6980 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Utebukse barnehageGutta har Reimabukser i tillegg til vårdress, om de skigåer seg ut kan de bruke bukse og jakke, er det fuktig og varmt kan de ha genser og utebukse. Storebror har softshellbukse med avtagbare seler. Mellombror har ei som ser ut som regnbukse, men er i veldig lett, tynt stoff.
|
|
|
|
#24 |
|
Medlem siden: Jul 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Utebukse barnehageVi endte opp med en softshellbukse fra Skogstad. Den er ikke vanntett, så vi må nok ha skallbukse/regnbukse i tillegg. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Snøavhengig
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Utebukse barnehageDen var fin! Har gode erfaringer med skallbukser fra HH og Skogstad selv, og tilsvarende dårlige med Vill (G-sport), der sømmene på knærne på flere bukser har revnet.
|
|
|
#26 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Utebukse barnehagePrøvde HH shelter til eldste i vinter. Etter 14 dager hadde den huller langs med de innbrettede sømmene over alt i tillegg til rifter og huller flere steder ellers på buksa. Jeg har en som bruker klærne sine røft, og det der ble for tandert. Fornøyd med både TTH, Isbjørn og POP som han har hatt før. Nå har han POP igjen. De er vide til min sønn også, men man kan dra de mye inn med strikker i livet og de har seler man kan bruke om man vil. Jeg synes det er en fordel at de er litt vide da de ofte brukes utover høst/vår med en del tøy under (i Trondheim har vi egentlig hatt skalltøysesong de to siste vintrene også).
|
|
|
#27 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Utebukse barnehage
Det er litt "morsomt" å lese hvor forskjellige erfaringer vi har. Min minste er også ganske så røff i bruken, og hans hh shelter holder helt fint.
|
|
|
|
#28 |
|
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Utebukse barnehageHH shelter er det eneste min forsiktige eldstesønn har klart å lage hull i. Ikke bare ett, men fire hull. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Utebukse barnehageJeg har hørt fra flere hold at HH Shelter er litt svak, men vi har en sånn bukse som nå er blitt brukt av to barn uten problemer. Nå skal det sies at den har vært backup, og ikke hovedbukse, og det har sikkert litt å si. Storesøster er på tredje sesongen på sin PoP-bukse, og det eneste vi har gjort, er å skifte strikk under foten. Innstrammingen i livet har vi akkurat oppdaget
|
![]() |
|
|