|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#3 |
|
Klar
|
Sv: Hvilken babycall anbefales nå?Vi har avent sin med kamera. Jeg kan bare anbefale den på det varmeste. Bruker ikke kameraet hjemme, men borte har det vært supert å kunne se ungen og ikke måtte stole på at dingsen har hatt gode nok signaler til å virke. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hvilken babycall anbefales nå?Vi har nyeste modell supernova, fordi den visstnok tåler kulde bra, har god batteritid og god rekkevidde. Det er den vi har hatt før, dette er den tredje. (De tåler altså ikke at bikkjer markerer på dem...
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken babycall anbefales nå?Hvis jeg skulle kjøpt ny nå hadde jeg tatt med kamera, for savnet det veldig da hun mini var syk med omgangssyke og vi sprang inn til henne ved hver minste lyd (hadde selfølgelig babycall høyt på), mens om vi hadde sett henne så ville vi sett at hun bare snudde seg ...
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken babycall anbefales nå?Aner ikke. Er du sikker på at dere trenger?
|
|
|
#7 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hvilken babycall anbefales nå?Vi har Avent Phillips sin, sånn standardgreie. Fungerer helt supert til vårt bruk.
|
|
|
|
#8 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hvilken babycall anbefales nå?Jeg har en billig sak fra Motorola, og den fungerer kjempefint fremdeles.
|
|
|
#9 |
|
|
Sv: Hvilken babycall anbefales nå?Vi brukte baby call-app på telefonen på slutten av perioden, etter den vi hadde tok kvelden. Funket fint, kunne sette på kamera ved behov. Men da hadde vi en telefon som ikke var i bruk ellers i "babyenden".
|
|
|
|
#10 |
|
I mål
|
Sv: Hvilken babycall anbefales nå?
Vi bruker aldri babycallen hjemme på natt uansett, så det er liksom ikke der bruksområdet er. Jeg er ikke motstander av kamera som sådan, men med så begrenset bruk som vi har virker det ikke nødvendig.
Ja, før eller senere. Litt til bruk ved utesoving, men mest for å ha med bort. Trengs borte hos andre og hvis man er på ferie, på hytta hvis vi sitter ute om kvelden etc. Ikke noe voldsomt bruk, men over de første 3 årene nok til at vi like gjerne kan kjøpe. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Epikur
|
Sv: Hvilken babycall anbefales nå?Den siste vi kjøpte var Neonate, vi bruker den litt fremdeles når vi er på besøk hos mine foreldre (der sover vi i et annet hus), er på ferie eller lignende. Den har lang rekkevidde og passe følsom.
|
![]() |
|
|