|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Om Starbucks vs Kaffebrenneriet og utskvising av lokale aktørerHan er for øvrig vel den eneste mannen med skjegg jeg synes er dritsexy.
|
|
|
#122 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om Starbucks vs Kaffebrenneriet og utskvising av lokale aktørerWhats not to like med den mannen.
|
|
|
|
#127 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Om Starbucks vs Kaffebrenneriet og utskvising av lokale aktørerHan er helt ute av mitt vanlige nedslagsfelt, altså, men han har de mest intense øynene når han står på scenen. Litt som Jo Nesbø; ikke spesielt kjekk på gulvet, men huhei! når han sitter på scenen og synger intelligente tekster.
|
|
|
#129 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Om Starbucks vs Kaffebrenneriet og utskvising av lokale aktører
|
|
|
#130 |
|
Ferdiglada
|
|
|
|
#133 |
|
Glamorøs
|
Sv: Om Starbucks vs Kaffebrenneriet og utskvising av lokale aktørerNesbø? Han burde holde seg til bokskrivingen, altså. Bjella er virkelig i en helt annen klasse. Jeg har for øvrig nettopp vært på Åpent Bakeri på Damplassen og kan melde om at den er like full av barselgrupper og hjemmeværende damer som før.
|
|
|
#134 |
|
Erfaren nok
|
Nesbø virker pjuskete og tafatt synes jeg
Enten går det bra, eller så går det over. Sist redigert av Nessie : 28-05-15 kl 19:12. |
|
|
|
|
|
#135 |
|
Glamorøs
|
Sv: Om Starbucks vs Kaffebrenneriet og utskvising av lokale aktørerJeg har ingen formeninger om hans kvaliteter som person, jeg kjenner ham ikke og ser derfor ingen grunn til å diskutere personlige egenskaper. Men er ikke fan av musikken hans.
|
|
|
#136 |
|
Ferdiglada
Sv: Om Starbucks vs Kaffebrenneriet og utskvising av lokale aktørerJo Nesbø er lett på mi laminated list.
|
|
|
|
#138 |
|
Erfaren nok
|
Ikke person jeg heller, min vurdering var mer sånn knytte opp mot mannlig og sexy
|
|
|
#140 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Om Starbucks vs Kaffebrenneriet og utskvising av lokale aktørerJeg synes han er utrolig sjarmerende på små scener, og er inkarnasjonen av elegant visesang. Som jo ikke ikke er min sjanger, på noe vis.
|
![]() |
|
|