|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere gjøre i dag?I dag har vi vært en lang tur langs jærstrendene (bor like ovenfor). Hadde med primusen og lagde gryterett til lunch. Sol og fint, men ikke spesielt varmt.
|
|
|
#42 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere gjøre i dag?3,5 timer på en strand i nærheten, hele familien, sammen med en annen familie. Rene idyllen, fire unger som lekte ilag, ja fem faktisk når minste våkna fra lur. Pølser på termos. Etter idyllen måtte vi strippe ungene til trusa før bilen, det måtte bli marinering i badekaret på begge to når vi kom hjem. Ble omsider ett ferskt brød/rundstykker med pålegg måltid på oss. To runder uno og så litt daffing foran pc mens ungene brukte energi til musikk. Ble barnetv og kvelds etterhvert. Nå sovner de forhåpentligvis snart slik at vi kan se en episode med noe jeg og mannen. Rolig søndag takket mye ute.
|
|
|
#43 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva skal dere gjøre i dag?Vi hadde en skikkelig sløv morgen, og så dro vi på fotballtrening (først knerten og så snuppa). Fotballen tar tid, men jeg trives utrolig godt. Og så dro vi bare hjem igjen. Det har vært unger inn og ut hele ettermiddagen. På toppen av det hele bestilte vi indisk take Adam, og det er en sikker vinner. Jeg liker sånne rolige dager som allikevel er fulle av ting og folk.
|
|
|
|
#44 |
|
|
Sv: Hva skal dere gjøre i dag?Ble en del krangling og hyling her også, gitt. Note to self: Luft unger tidlig på dagen! Heldigvis fikk mannen tatt dem ut mens jeg var på svømming, så jeg kom hjem til betydelig roligere stemning.
|
|
|
|
#45 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
Sv: Hva skal dere gjøre i dag?Miniøya!
|
|
|
#46 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva skal dere gjøre i dag?Er indisk Adam noe spesielt? Take away? Er endelig ferdig med rengjøringa
|
|
|
#48 |
|
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere gjøre i dag?På formiddagen gikk vi tur med hunden. Så har jeg malt veranda og da tok mannen med seg vesla til operataket. På veien hjem hentet de vietnamesisk take away. Nå i kveld har jeg jobbet litt og skal nå se kveldens episode av Indiske somre på NRK. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Hva skal dere gjøre i dag?Jeg har handlet mystiske planter i botanisk hage. Ellers sløvet og vasket klær etter en lang uke.
|
|
|
#50 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva skal dere gjøre i dag?Eldste var på barnas sommerkolldag, de to andre hos nabo og venn mens vi gjorde i stand huset til visning. Var ute med barna i nærområdet etterpå.
|
|
|
#51 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere gjøre i dag?Vi har også vært på barnas sommerkolldag. Stor stas! |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva skal dere gjøre i dag?
Eg trekke det tilbake. Tap tre minutt på overtid er nok til at heile familien er sure resten av kvelden.
|
|
|
|
#53 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva skal dere gjøre i dag?Jeg var alene hjemme i timesvis i går.
|
|
![]() |
|
|