Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva skal dere gjøre i dag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-15, 20:19   #41
Sissel
Bør lage seg en tittel selv

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal dere gjøre i dag?

I dag har vi vært en lang tur langs jærstrendene (bor like ovenfor). Hadde med primusen og lagde gryterett til lunch. Sol og fint, men ikke spesielt varmt.

Gammel 31-05-15, 20:37   #42
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

3,5 timer på en strand i nærheten, hele familien, sammen med en annen familie. Rene idyllen, fire unger som lekte ilag, ja fem faktisk når minste våkna fra lur. Pølser på termos. Etter idyllen måtte vi strippe ungene til trusa før bilen, det måtte bli marinering i badekaret på begge to når vi kom hjem. Ble omsider ett ferskt brød/rundstykker med pålegg måltid på oss. To runder uno og så litt daffing foran pc mens ungene brukte energi til musikk. Ble barnetv og kvelds etterhvert. Nå sovner de forhåpentligvis snart slik at vi kan se en episode med noe jeg og mannen. Rolig søndag takket mye ute.

Gammel 31-05-15, 20:49   #43
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi hadde en skikkelig sløv morgen, og så dro vi på fotballtrening (først knerten og så snuppa). Fotballen tar tid, men jeg trives utrolig godt. Og så dro vi bare hjem igjen. Det har vært unger inn og ut hele ettermiddagen. På toppen av det hele bestilte vi indisk take Adam, og det er en sikker vinner. Jeg liker sånne rolige dager som allikevel er fulle av ting og folk.

Gammel 31-05-15, 21:52   #44
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Ble en del krangling og hyling her også, gitt. Note to self: Luft unger tidlig på dagen! Heldigvis fikk mannen tatt dem ut mens jeg var på svømming, så jeg kom hjem til betydelig roligere stemning. Søndager kan være litt styrete med små barn, men min ble avsluttet med en god og varm nybadet fireåring som krøllet seg inntil meg mens jeg sang, og da ble det egentlig veldig bra alt sammen. Ja, og så har jeg ikke pakket eller noe, men det går vel fort. Snart mat og serie med mannen!

Gammel 31-05-15, 21:55   #45
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Miniøya!

Gammel 31-05-15, 21:57   #46
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Er indisk Adam noe spesielt? Take away? Er endelig ferdig med rengjøringa og skal daffe resten av kvelden! Mandagen er ferdig planlagt, heldigvis. Høres koselig ut å se serier sammen, skulle ønske min mann likte sånt, men han sitter 2 minutter og så forsvinner han.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-15, 22:08   #47
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Vi endte opp med 7 timers dugnadsjobbing i dag. At vi aldri lærer.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-15, 22:32   #48
Christa

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

På formiddagen gikk vi tur med hunden. Så har jeg malt veranda og da tok mannen med seg vesla til operataket. På veien hjem hentet de vietnamesisk take away. Nå i kveld har jeg jobbet litt og skal nå se kveldens episode av Indiske somre på NRK.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-15, 23:04   #49
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har handlet mystiske planter i botanisk hage. Ellers sløvet og vasket klær etter en lang uke.

Gammel 31-05-15, 23:20   #50
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Eldste var på barnas sommerkolldag, de to andre hos nabo og venn mens vi gjorde i stand huset til visning. Var ute med barna i nærområdet etterpå.

Gammel 01-06-15, 00:30   #51
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Vi har også vært på barnas sommerkolldag. Stor stas!

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-15, 12:15   #52
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Vår søndag inneheld det samme som den gjer kvar søndag frå april til november, fotballkamp! Enten er vi på stadion når det er heimekamp eller vi er samla heile storfamilien hos mormor og ser bortekamp på C-more. I dag er det heimekamp og vi gler oss! Fotball er ein super familieaktivitet! Vi har åtte sesongplassar og annakvar søndag er eg sikker på å treffe tantebarn, pappa og søstera mi

Eg trekke det tilbake. Tap tre minutt på overtid er nok til at heile familien er sure resten av kvelden.

Gammel 01-06-15, 13:25   #53
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg var alene hjemme i timesvis i går. Det er jaggu ikke ofte.
Vanligvis har vi huset fullt av unger men i går dro eldstemann på fotballbanen og var der helt til kl. 19.30. Minsten var hos en kompis og mannen var hos datteren sin og hjalp til med innflytting så jeg fikk vasket tak på hele uteplassen pluss litt mer tak ved inngangsparti så ble ikke avbrutt i hele tatt.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:38.