Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Å velge en partner med lik bakgrunn

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-06-15, 16:17   #21
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å velge en partner med lik bakgrunn

Mannen min har ikke utdannelse ut over grunnskolen, jeg har høyere utdannelse. Det er ikke noe som er likt i bakgrunnen vår heller. Vi er i utgangspunktet helt ulike. Men etter snart 26 år har vi jo blitt like.

Det skal sies at jeg var 17 år når vi ble sammen. Hadde vi møttes 10 år senere så er det jo ikke sikkert at vi hadde vært noen match.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-15, 16:25   #22
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Både mannen og jeg har universitetsutdannelse. Jeg jobber innenfor det jeg er utdannet til, mens han har blitt værende (men arbeidet seg oppover, takk og pris) i det som var ment å være et kort vikariat for Manpower, i 15 år nå. Og det i en bransje hvor høyere utdanning er av det sjeldne. Vi møttes dog mens vi enda studerte. Heldigvis. For jeg vet liksom ikke hvor ivrig jeg hadde vært på å date en fyr som jobbet i hans bransje. :snåbb:

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-15, 16:34   #23
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Xen min hadde ikke høyere utdanning da vi ble sammen, men tok det mens vi var gift, når han var ferdig skilte vi oss:

Jeg har venner med ingen utdanning, med lite utdanning, med passe utdanning og med mye utdanning. Det er virkelig ikke utdanning som bestemmer om vi er venner eller ikke.

Gammel 01-06-15, 16:51   #24
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Vi er unntaket vi da, mannen har høyere utdannelse, jeg har ikke.

Unntak her også.
Jeg er autorisert helsesekretær (men jeg kjenner jeg har sterkt behov for å si at jeg har en litt mer avansert jobb enn bare å sitte i ekspedisjonen et eller annet sted... ) og mannen min er sivilingeniør.

Jeg har tidligere følt meg litt underlegen ift min manns høyt utdannede kolleger, det må jeg innrømme, men det hadde da mest med min selvtilit ift dette med utdannelse å gjøre mer enn deres holdninger mot meg. Jeg hadde en slags ide om at de snakket om ting som var alt for komplisert for meg, men det viste seg at jeg tok feil gitt. Føler svært sjeldent at jeg faller utenfor må jeg si.

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Mannen min har en kunsthåndverkutdannelse, tror det er 3-4 år eller noe sånt. Jeg har to høyere utdannelser og har dermed et mye høyere utdannelsesnivå. Det betyr at vi har litt vanskelig for å snakke sammen og ender som oftest opp med å kline istedet.

Gammel 01-06-15, 16:58   #25
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen har ofte følt på det at jeg har mye utdannelse og han har ikke noe. Nå er han i tillegg arbeidsløs. Kombinasjonen arbeidsløs, i midten av 40-årene og uten utdannelse er ikke en booster for selvfølelsen.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-15, 17:07   #26
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg valgte partner da jeg var så vidt over grunnskolenivå, så det er ganske tilfeldig at vi endte opp med omtrent samme utdannelse. Jeg har mer utdannelse enn han, han er mye høyere oppe i systemet enn meg.

Jeg har mange venner/bekjente uten høyere utdannelse, og jeg med mine 400-isj studiepoeng kan ofte mye mindre enn dem på svært mange felt. Samtaler og sammenkomster er derfor både interessante og lærerike.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-15, 17:26   #27
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg har svært mange nære bekjente uten utdanning, og en del med. Det er kun de med som gjør et poeng ut av det.

Er selv uutdannet, Mannen er uutdannet. Det har på ingen måte vært et hinder for å følge med i samtalene våre mer utdannede bekjente fører, for eksempel.

Min første mann var høyt utdannet og smart iq-messig. Det fungerte jo helt greit det til det ikke gjorde det lengre. Kjæresten har ikke fullført videregående (men var skoleflink karaktermessig). Han jobber med et håndverkeryrke. Selv har jeg hovedfag pluss en bachelor. Jeg er sterk på noen ting, han på andre. Han er en lesehest, som meg, og lever overhode ikke opp til fordommene om at kun studerte mennesker følger med og har "intellektuelle interesser".

Men hjelpes, vi har diskutert fordommene våre - han har definitivt sine mot "folk som har lest en bok og ikke har snøring på hva som virker i prakis" (hans definisjon av en ingeniør når han skal provosere. ).

Ellers har jeg hauger av venner som ikke har lang utdannelse, og felles for dem alle er at de er oppegående mennesker. Som alle vennene mine med lang utdannelse også er. Lærersøsteren min er lykkelig gift på 20. året med en bilmekaniker.

Om like barn leker best? Mulig. Men ulike barn kan leke ganske fint de også, om de bare respekterer hverandre og har "common ground".

Min aller beste venninne har forøvrig kun ungdomsskolen, har vært hjemmeværende i 10 år og utdanner seg nå til massasjeterapaut. Klokere dame finnes ikke.

Jeg vil rett og slett våge å si at smarte mennesker ikke nødvendigvis alltid tar lang utdannelse og at man kan være like barn selv om en jobber med hodet og en med hendene.

Gammel 01-06-15, 17:27   #28
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Eksen og jeg hadde samme utdanning, og det var der vi møttes. Mange felles venner med samme utdanning også, selvfølgelig. Nå har jeg en kjæreste uten høyere utdanning, og jeg har også mange venner uten høyere utdanning.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-15, 17:30   #29
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Mannen min har en kunsthåndverkutdannelse, tror det er 3-4 år eller noe sånt. Jeg har to høyere utdannelser og har dermed et mye høyere utdannelsesnivå. Det betyr at vi har litt vanskelig for å snakke sammen og ender som oftest opp med å kline istedet.

Jeg har mange venner uten universitetsgrad, men de fleste av dem har vært innom universitet eller høyskole.

Tror jeg skal dra den neste gang vi diskuterer noe "du forstår jo ikke noe av det jeg sier likevel, Blondie, kan vi ikke bare kline i stedet?"

Gammel 01-06-15, 17:40   #30
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 356
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har venner med mye, enda mer og masse og nesten ingen utdannelse. Mange har jeg ikke full oversikt over formalkometansen til, heller. Greit med folk som er leger og forskere eller har en eller annen profesjonsutdanning, da vet man jo. Men jeg kjenner mange som jobber med ting som ikke krever en spesiell utdannelse og som jeg ikke har krussforhørt om antall studiepoeng og oppnådde grader.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West

Sist redigert av Pøblis : 01-06-15 kl 17:50.
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-15, 17:52   #31
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg tenker det stemmer. Like barn leker ofte best.
Selv er jeg gift med en som ikke har vgs engang, mens jeg selv har høyere utdannelse. Vi kommer dog fra ganske politisk aktive hjem på samme side, og det fører jo til at vi har et "grunn-tankesett" som er veldig likt.

Gammel 01-06-15, 17:53   #32
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Mannen og jeg har samme utdannelse, og ganske lik bakgrunn også. Vi møttes i studietiden på lesesalen og på fest hos studievenner, og da blir det fort sånn..

Sist redigert av Timar : 01-06-15 kl 18:09.
Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-15, 17:59   #33
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Gjør de det? Det er mulig min omgangskrets er unntaket, men jeg kjenner i allefall ingen som er gift med noen de traff på jobben og synes ikke det virker som det er vanlig. De fleste jeg kjenner traff partneren sin under studietiden.

Det første jeg fant da jeg søkte var dette:

"Å ha et forhold til en kollega blir stadig vanligere. En undersøkelse gjort av monster.com viser at hele 76 prosent av nordmenn har hatt, har eller er positive til en romanse på jobb."

Fra SSB:

"Ordspråket «krake søker make» er aktuelt også i våre dager. Flere nyere norske studier viser at vi gjerne finner oss en partner som er lik oss selv, for eksempel med noenlunde samme sosiale bakgrunn, utdanning eller yrke (Hansen 1995; Birkelund og Heldal 2003). "

Fra NRK:

"Folk finner ofte en partner på plasser de oppsøker jevnlig, som på arbeidsplassen, via idretten de bedriver, på nettet eller gjennom en hobby."

alle understreker egentlig at ikke bare er det lett å møtes i jobbsammenheng, men de andre arenaene understreker også likeheter mer enn forskjeller, samme hobbier eller liknende.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-15, 18:07   #34
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Interessant (men samtidig er "har hatt" og "er positiv til å ha" to veldig forskjellige ting).

Gammel 01-06-15, 18:35   #35
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nja.

Mann nr 1 (ex) hadde fagutdannelse (kuldetekniker), i hovedsak med 2 årig fagskole. Så vi hadde hverken lik bakgrunn ift utdannelse, eller antall år utdannelse.

Mann nr 2 (nåværende) er sykepleier, men med masterutdannelse og jobber innen psykisk helse. Så utdanningslengden er ganske lik, men ikke faget. Jeg merker at vi har bedre diskusjoner ift politikk, helse og samfunn, enn jeg og ex hadde. Og det liker jeg. Og så må jeg innrømme at for meg, som har et helseproblem, synes det er godt med en som forstår meg, og har kunnskap og kompetanse innenfor faget, som faktisk har hjulpet meg flere ganger (feks ift medisinering).

Jeg møtte ex på byen, og nåværende på Tinder.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-15, 18:46   #36
Odelia

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Tja, det stemmer ikke her i alle fall. Jeg og mannen har ulik grad av utdannelse, men det gjenspeiles ikke i stillingene vi har. Han er nokså motsatt av meg på mange vis, men i hovedsak er dette noe av det som gjør at det fungerer mellom oss. Det blir liksom aldri kjedelig, for der jeg kommer til kort kan han komme med utfyllingen, og omvendt. Vi var unge da vi møttes, og jeg har mange ganger tenkt at det var veldig flaks, for jeg går rundt med den oppfatning at dersom jeg hadde møtt en under studiene eller senere hadde sjansen vært stor for at han var mer lik meg, og det ville ha vært ille. Det kan jeg ikke forestille meg hadde gått bra (om jeg i det hele tatt hadde greid å rulle inn noen). Tror jeg får være veldig takknemlig for det jeg har selv om jeg tidvis skulle ønske han var mer opptatt av samfunnsvitenskapelige tema og at vi kunne diskutere bøker i større grad. Hadde jo aldri byttet ham inn bare for det. (Ikke at menn er byttbare sånn uten videre, men om det hadde gått an.)

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-15, 18:52   #37
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Altså, utdannelse er jo bare en markør, den sier jo ikke noe om en reell match eller for den del intelligens (selv om jeg får håpe at de fleste som karrer seg gjennom NTNU har et minimum av evne til å tilegne seg kunnskap). Og personlighet er selvsagt mye mer viktig - det er lassevis av forskere og leger jeg aldri kunne vært sammen med. Og jeg har mer til felles med Mavs enn de fleste revisorer jeg har møtt, liksom.

Når det er sagt, følger jeg mønsteret. 1 siv.ing., 1 siv.øk., selv siv.ing., check.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-15, 19:02   #38
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Kjenner at jeg blir litt snurt av denne tråden. Man kan ikke diskutere krig, fred, politikk og sånn hvis man ikke minst har en master i ett eller annet? Sprøyt.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-15, 19:09   #39
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Kjenner at jeg blir litt snurt av denne tråden. Man kan ikke diskutere krig, fred, politikk og sånn hvis man ikke minst har en master i ett eller annet? Sprøyt.

Klart det er «sprøyt». Men for MEG merket jeg forskjell, og de kan lik så gjerne være tilfeldige de, det er ikke en forskningsbasert uttalelse jeg kommer med. Men for min egen del, så gjorde MIN master meg bedre til å diskutere, fordi jeg lærte mye mer om samfunn, samfunnsøkonomi, europeisk integrasjon og det å se litt bredere og større på ting. Men klart man kan diskutere lik så godt uten en master. Det vil jeg tro en del av våre politikere her i landet kan være bevis på.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-15, 19:29   #40
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Hvordan leser du det ut av denne?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:18.