Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Holde katten unna

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-06-15, 10:28   #1
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv

Cumulus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Holde katten unna

Hvordan holder man katter unna pallekarmen som er full av nysådde grønnsaker? Det er nå 2.gangen naboens katt har ødelagt hele avlingen vår og jeg er en smule deppa.....

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-15, 10:32   #2
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Holde katten unna

Kjøper hund, f.eks. en mynde, som gladelig jager katter så de aldri kommer tilbake?! :btdt:

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-15, 10:34   #3
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ikke prøvd sjøl, men leste et sted at det kunne hjelpe å legge armeringsnett over. De klarer nok å tråkke oppi, men det blir mindre attraktivt å gå på do der, når de ikke klarer å grave over. Jeg har tenkt å prøve på de karmene jeg ikke har drivbenk på, jeg skal ha som erteblomstespalier i den ene uansett.

Gammel 03-06-15, 10:46   #4
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv

Cumulus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvor får jeg kjøpt det Matilda?

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-15, 11:35   #5
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Byggevarehus. Biltema har "små", med samme mål som pallekarm, ser jeg. Google er din venn!

Gammel 04-06-15, 21:34   #6
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Nett over, hønsenett eller stramt nett av tau, slike de har over sandkasser i barnehagen. Jeg har brukt mye forskjellig opp i gjennom. Har 4 katter og mye hage.

Gammel 04-06-15, 21:40   #7
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Vi brukte noen kuler som ble kalt katt deg vekk i blomsterbedet, den gang jeg hadde sånt. Det er noen år siden, og jeg aner ikke om det er økologisk eller forenlig med kjøkkenhage.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-15, 21:57   #8
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fiberduk? Det skal jeg ha uansett pga insekter. Satser på at det holder kattene unna også. :har 2 stykk:

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-15, 21:59   #9
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Hvordan holder man katter unna pallekarmen som er full av nysådde grønnsaker? Det er nå 2.gangen naboens katt har ødelagt hele avlingen vår og jeg er en smule deppa.....

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Nett over, hønsenett eller stramt nett av tau, slike de har over sandkasser i barnehagen. Jeg har brukt mye forskjellig opp i gjennom. Har 4 katter og mye hage.

Her gjør vi som Susse og dekker all løs jord med hønsenetting. Det er ikke så dyrt og ganske lett å bøye til, men må vel kanskje klippes til i rette størrelser. Får hos byggevarebutikker i hvert fall, sikkert andre steder også.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:33.