|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den beste kjøpeketchupen
Vet ikke. Jeg har gjort det flere ganger, men synes ikke det er verdt innsatsen, all den tid jeg knapt spiser ketchup. Jeg tror faktisk bare det er på pølser, og jeg spiser egentlig ikke pølser heller. Men det er ikke vanskeligere å lage ketchup enn mange andre sauser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Den beste kjøpeketchupenJeg liker best Heinz sin, mann og barn liker best Idun sin.
![]() |
![]() |
#25 |
This is normal!
|
![]() Sv: Den beste kjøpeketchupenHos oss går det en del ketchup, og vi sverger til Iduns vanlige.
![]() |
![]() |
#26 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Den beste kjøpeketchupenHiawata spiser endel ketchup, så etter å ha sett forrige ketchuptest byttet vi fra Heinz økoketchup til Idun. Jeg spiser ikke ketchup annet enn en tynn liten stripe på pølser.
Samme her, jeg liker den, men Hiawata syns den er for sterk. Meny hsr begynt å føre Sticky Fingers, den er også god. Hiawata liker selvsagt ikke den heller.
![]() |
#27 |
kamerat
|
![]() Sv: Den beste kjøpeketchupenHeinz.
![]() |
#28 |
Kontrollfrik
Enig i det, men jeg tenkte at når jeg først skal ha en flaske i kjøleskapet, så kan det like gjerne være en god en. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Glamorøs
|
Men er det du som nesten ikke spiser ketchup som skal vurdere smaken, eller ungene dine? Jeg forlanger ikke at Hiawata skal spise superbra sin ketchup som han syns er for sterkt, bare fordi jeg liker den. Derfor har vi Idun som kommer best ut på innhold, og har en smak han liker.
![]() |
#30 |
Kontrollfrik
Ungene driter i hvilken ketchup det er, men de liker ikke veldig "annerledes" ketchup som feks hjemmelaget. Ellers ser jeg at du har helt rett, jeg rører i realiteten ikke ketchupflaska, men jeg synes det ee greit å ha tilgjengelig en spiselig en i tilfelle vi griller pølser. Noe vi aldri gjør, så jeg burde gitt blaffen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Personlig pessimist
|
Jeg har laget ketchup to ganger, men det er ikke verd styret.
![]() |
![]() |
#32 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Den beste kjøpeketchupenKan du lenke til den undersøkelsen, Hyacinth? Vi spiser ikke mye ketchup, men vi har et par oppskrifter der vi bruker en del og da er det jo greit å ha en bra ketchup til det.
![]() |
#33 |
Glamorøs
|
![]() |
#36 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Sv: Den beste kjøpeketchupenUngene liker best Idun, og da får de det. Det jeg liker med Idun er at den er den suverent beste ketchupen å lage tynne striper med, f.eks. på pølser. Jeg liker ikke når det kommer ut svære klumper eller tykke striper sånn at alt smaker bare ketchup. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den beste kjøpeketchupenHer i huset går det i Superbra ketchup, som er mannens favoritt og som jeg også liker godt, og Idun chiliketchup, som jeg må innrømme jeg foretrekker i de aller fleste tilfeller. Bruker ikke veldig mye ketchup, men må ha litt når vi har burgere eller pølser, og det har vi jo litt oftere nå som grillsesongen har begynt.
![]() |
#38 |
Personlig pessimist
|
![]() |
![]() |
#39 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Den beste kjøpeketchupenJeg liker best Idun sin originale. Spiser ikke så mye ketchup og det faller inn under de tingene som skal smake det samme som da jeg var lita. Comfort food for meg er makaroni med ost og ketchup og litt stekt gilde grillpølse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mulig det havnet en av hver av de der flaskene (finnes en sennep også) i vår handlekurv her om dagen også. Fordi de var så søte...
![]() |
|
|