|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Klar
|
![]() Hvor bo - familieferie i Sopot/GdanskSommerens feriemål ser ut til å bli Sopot og Gdansk. Er det noen som har tips til hvor vi vil bo? Ungene elsker å bade, og jeg ser ser derfor for meg at det kan være kjekt å bo i nærheten av stranda (=Sopot) og heller dra på dagsturer til Gdansk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Re: Hvor bo - familieferie i Sopot/GdanskDet er i hvert fall mye ungdommer og festing der første helga i juni. :ligger i hotellseng i Sopot:
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor bo - familieferie i Sopot/GdanskHenger i tråden for å snappe opp tips
![]() |
#4 |
Klar
|
![]() Sv: Hvor bo - familieferie i Sopot/GdanskTakk, Tjorven! Jeg har tenkt på leilighet gjennom airbnb, men så var det den der daglige rengjøringen jeg kunne tenkt meg, da |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor bo - familieferie i Sopot/Gdanskfølger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor bo - familieferie i Sopot/GdanskMannen har kikket i dag via Viatours, vi har pointet oss ut leilighet siste uka før skolestart i Gdansk som vi vurderer.
![]() |
#7 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor bo - familieferie i Sopot/GdanskHar ingen forslag til sted, men ville bare ønske dere god tur. Kom nettopp hjem fra kjærestetur til Gdansk, og var positiv overrasket over byen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Klar
|
![]() Sv: Hvor bo - familieferie i Sopot/Gdansk
Dere tenker å bo i Gdansk? Med barn? Jeg tenker dagsturer dit, jeg, men er usikker på om 10 dager i Sopot blir i lengste laget. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Re: Hvor bo - familieferie i Sopot/GdanskSopot har en nydelig strand, og flere gode restauranter. Men det er jo ikke så mye å gjøre der utover å sykle tur langs strandpromenaden, bade og spise is/vafler.
![]() |
![]() |
#10 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor bo - familieferie i Sopot/Gdansk
Ja, jeg vet ikke hva jeg eventuelt går til, selv har jeg aldri vært der, men mannen har og han plukket ut den aktuelle bopelen.
![]() |
#11 |
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor bo - familieferie i Sopot/GdanskMtp på aktiviteter for barn er det både dyrepark og badeland i området. På den store stadion er det Escaperooms, go car mm😊
![]() |
|
|