Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Elbil - valgets kval

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-06-15, 16:11   #11
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Elbil - valgets kval

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Vi klarte ikke å vente lenger.

Har bestilt egolf i dag, med våre egne valg av tilleggsutstyr. De hadde noen som var klare, men som ikke matchet våre krav/ønsker om farge og utstyr. Nå må vi bare vente i ca 2 mnd.

Er dere fortsatt fornøyd med valget, og kan jeg spørre hvilket ekstrautstyr dere syntes var verd å legge til? Vi tror vi ønsker varmepumpe, skinn, ryggekamera og annet enn hvit bil.

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Ja, sant?

Jeg har innsett at det er e-Golf jeg vil ha og akter å spare penger en stund for å spare inn forskjellen fra e-Up. Jeg synes rett og slett det er mer bil og tror ikke jeg ville blitt fornøyd med hverken Zoe eller Up. Leaf utgår som tidligere nevnt for meg. :shallow:

Jeg har også kommet til den konklusjonen, selv om jeg kan kjøpe ny Zoe eller Leaf i dag. Jeg sparer til en 2015 modell kjørt ca 3000 km.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:51.