|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Trist
Medlem siden: Jun 2007
![]() |
![]() Sv: Er det greit å lure kosttilskudd i voksne mennesker?
Du har selvfølgelig helt rett. Jeg får be om unnskyldning til Kasia og trekke meg stille tilbake fra denne diskusjonen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
superbruker
|
![]() Sv: Er det greit å lure kosttilskudd i voksne mennesker?Det er faktisk ulovlig å lure i noen kosttilskudd. Å lure i noen et medikament uansett om det er uskyldige vitaminer eller livsviktig medisiner er ulovlig. I tilegg kommer den etiske siden av saken. Jeg
![]() |
#63 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det greit å lure kosttilskudd i voksne mennesker?Det synes jeg ikke er greit nei.
![]() |
#64 |
frakoblet
|
Lynsjestemning?
Ja, hevnprikking er jo også en årsak.
![]() |
#65 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det greit å lure kosttilskudd i voksne mennesker?Jeg synes heller ikke at det er greit å lure kosttilskudd i voksne oppegående mennesker.
![]() |
#66 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det greit å lure kosttilskudd i voksne mennesker?Voksne får ha vett på å se sine egne behov. Å lure i andre ting synes jeg ikke noe om, men å legge opp til en sunt kosthold og også anbefale forskjellige typer kosttilskudd og vitaminer er jo greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Bedreviter
|
Trekke deg tilbake fra diskusjonen er det da ingen grunn til å gjøre. Du er selvfølgelig velkommen til, for ikke si oppfordret til, å delta i diskusjonen og argumentere for ditt syn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Ferdig!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det greit å lure kosttilskudd i voksne mennesker?Nei, det er ikke greit å lure i noen noe som helst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Er det greit å lure kosttilskudd i voksne mennesker?Vitaminer er ikke sukkertøy, man kan faktisk bli forgiftet av fettløselige vitaminer.
![]() |
#72 |
Utenlands
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det greit å lure kosttilskudd i voksne mennesker?Selvsagt er det ikke greit! |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg hadde nok også tatt meg en grundig prat med min kjære hvis han levde usunt. Men dette er jo langt unna og lure en person. Jeg ser heller ikke at å lure inn vitaminer og kosttilskudd skal kunne "motvirke" den effekten hurtigmat har. For alt man vet, så kan jo mannen kaste matpakken og fortsette med å kjøpe mat på Statoil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Trist
![]() |
Åneidu! Du får ikke meg til å gi slipp på mannen min!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Er det greit å lure kosttilskudd i voksne mennesker?Det skal vel egentlig være unødvendig å tvinge i mannen sin noe som helst. (Han er jo et voksent menneske). Jeg tar ikke vitaminer selv (eller, jerntilskudd nå) og er overbevist om at et variert og normalt sunt kosthold skal være tilstrekkelig i Norge.
![]() |
#76 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Er det greit å lure kosttilskudd i voksne mennesker?Om jeg hadde vært i denne situasjonen tror jeg muligens jeg ville informert min mann om at jeg hadde kosttilskudd innblandet i maten hans, så fikk han selv velga om han spiste det eller om han heller lagde seg ny mat.
![]() |
#77 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Er det greit å lure kosttilskudd i voksne mennesker?Jeg kjenner en som lurte klamydiamedisin i maten til kjæresten sin, for å slippe å fortelle at han hadde vært på tur. :deltar:
![]() |
#78 |
Trist
![]() |
Er dette vanlig, eller kjenner vi samme person... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|