Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Sandalføtter og vrine hæler

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-15, 18:29   #35
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sandalføtter og vrine hæler

Gewohl er den aller beste fotkremen jeg noensinne har brukt, men jeg klarer jo ikke å komme meg innom en fotterapeut i åpningstiden. Men nå ser jeg at de har fått norsk nettbutikk! Jeg finner ikke helt den jeg har brukt før, men skal uansett bestille og prøve. Hvis jeg filer med elektrisk fotfil og smører med denne hver eneste dag, er det ikke så ille.

Men de som snakker om å file litt en gang i uken, har problem på en helt annen skala, altså. Jeg må file hver eneste dag hvis det skal funke, hvis jeg ikke bruker Gewohl.

Edit: nei, for pokker! Det er ikke nettbutikk, bare reklameside! Men her har de en som ligner: http://banda.no/nettbutikk/index.php...xtra-footcream

- No. 4 -

Sist redigert av Candy Darling : 12-06-15 kl 18:39.
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:35.