|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Kake som er lett å lage (ikke posegreier)Jeg skal lage to kaker til i morgen, og begge må bakes i dag. Den ene skal være en brownie, den andre har jeg ikke bestemt. Siden jeg må lage masse annen mat og, så ønsker jeg at den skal være relativt fort gjort. Og god! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kake som er lett å lage (ikke posegreier)Denne er saftig og god, og så er den rask å lage siden det ikke er noe pisking av eggedosis e.l. først, alt bare røres sammen.
![]() |
#3 |
Audacious
|
![]() Sv: Kake som er lett å lage (ikke posegreier)Sitronkake. Kan også bare røres raskt sammen for hånd. Og du kan jukse og ta ferdigpresset sitron på flaske (men da ville jeg tatt alle 4 dl med sitron).
![]() |
#4 |
Pauset
|
![]() Sv: Kake som er lett å lage (ikke posegreier)Jah... jeg endte med å lage denne. Hvis sjokoladekake med blåbær og sitron. Spent på hvordan den blir.. står i ovnen nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|