|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
RyanAir og bagasjeJeg prøver å tolke bookingen min inne på Ryan Air. Jeg må ha med bilstol til yngste, og lurte derfor på om jeg måtte bestille ekstra bagasje. På sidene deres står dette:
Kan jeg tolke dette som om jeg ikke trenger å bestille ekstra bagasje? Går det som insjekket bagasje eller håndbagasje? Noen med erfaring? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ryan Air og bagasjeDu kan ta med opp til to ting, som bilstol og trille, pr barn gratis som spesialbagasje. Men det er kanskje en aldersgrense for barn, norwegian har 12 år som grense.
|
|
|
|
#3 |
|
i tåka
Sv: Ryan Air og bagasjeÅh, så fantastisk! Da slipper jeg å styre med å bestille ekstra! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Passe aktiv
Sv: Ryan Air og bagasjeHusk å sette av litt ekstra tid til spesialbagasje luken og det skal pakkes godt.
|
|
|
|
#5 |
|
i tåka
Sv: Ryan Air og bagasje
Kan jeg pakke det selv hjemme i type søppelsekk, eller gjør man det på flyplassen? Med flyplassens emballasje? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Passe aktiv
Sv: Ryan Air og bagasje
Du pakker best hjemme. Jeg tror ikke flyplassene har sekker nå for tiden, men baserer seg på at reisende har eller leier prampack. Vi kjøpte prampack til bilstoler, reiste med AirBerlin og der gikk de som vanlig innsjekket bagasje.
|
|
![]() |
|
|