|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva slags farge er det egentlig på en ti år gammel hvit kjøkkeninnredning fra IKEJeg har kalk til egghvit og synes det er fint.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Hva slags farge er det egentlig på en ti år gammel hvit kjøkkeninnredning fra IKE
![]() |
#3 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva slags farge er det egentlig på en ti år gammel hvit kjøkkeninnredning fra IKE
Jepp. Man skulle tro at det ville skjære i øynene og være helt hinsides stygt, men det funker, faktisk. Hvem skulle trodd det, men tusenvis av interiørdamer og Lady-bloggen kan faktisk ta feil. Jeg kan ta bilde neste gang jeg er på hytta. Kan godt hende at man ville synes det var enda penere med klassisk hvit, men det er mulig å leve med, selv for en med godt utviklet fargesyn. Jeg synes faktisk det er verre med to hvitfarger som kræsjer.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|