|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Kjøpt sånn sokk for å fjerne hard hud på føttenegaah! jeg har litt fotangst - og har i skrivende stund på meg et par slike sokker (gleden ved hjemmekontor)
|
|
|
#62 |
|
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjøpt sånn sokk for å fjerne hard hud på føttene
Der er jeg også, og dette er hele grunnen til at jeg aldri har prøvd Babyfoot. Dra av hudfiller, liksom?
|
|
|
|
#63 |
|
Klar
|
Aldri dra! Men gnikke lett i dusjen. Og bruke sokker i senga. Alltid |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Har tro på forbedring
|
Nå brakk jeg meg litt av tanken. Hva har jeg gjort?
|
|
|
#65 |
|
Glad
|
Sv: Kjøpt sånn sokk for å fjerne hard hud på føtteneHva koster en pakke i Norge? Er i England nå, og kom over en pakke til 20 gbp. Skal heg kjøpe med eller spare koffertplass og kjøpe hjemme isteden?
|
|
|
#66 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Kjøpt sånn sokk for å fjerne hard hud på føtteneFootner koster 146 kroner på Vitus kan internettet fortelle meg.
|
|
|
#67 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Kjøpt sånn sokk for å fjerne hard hud på føtteneDet er visst nedsatt på nettet fra 200 kroner, så det er vel omtrent det samme da?
|
|
|
#68 |
|
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hm, da virker det litt mer overkommelig, ja. Men kanskje best å gjøre på forsommeren - jeg er hardcore og kjører sandaler ned til ti grader når jeg først har startet sandalsesongen.
Hvordan går det med deg?
|
|
|
|
#69 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjøpt sånn sokk for å fjerne hard hud på føtteneJeg hadde fotsokker på meg for halvannen uke siden (husker ikke hvorfra, jeg fikk den i reklame/med på kjøpet på et parfymeri), og som jeg ser ut! |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Har tro på forbedring
|
Vel, det står at det er først etter en uke det virkelig skal skje. Jeg håper at lilletrille sine ord stemmer. At det meste går av når jeg tørker meg. (jeg googlet i tillegg verdens ekleste bilde)
|
|
|
#71 |
|
Klar
|
Sv: Kjøpt sånn sokk for å fjerne hard hud på føtteneSorry Che, det meste går ikke av når du gnikker i dusjen, men du får av litt av det som er løsest. Men flassingen varer vel opp mot en uke, ihvertfall på meg, så du må være forberedt på at det er litt nasty underveis. Jeg vrenger feks av meg sokkene med foten over en søppelbøtte, sånn for sikkerhets skyld :deler: |
|
|
|
|
|
#72 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Kjøpt sånn sokk for å fjerne hard hud på føtteneSkrubbevott til å gni på føttene etter dusjen er lurt også, jeg syns jo det klør litt i denne perioden også jeg og da er det deilig å få skrubba litt skikkelig.
|
|
|
#75 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Kjøpt sånn sokk for å fjerne hard hud på føtteneMan tar jo ikke på seg slike i slutten av juni??
|
|
|
#77 |
|
superbruker
|
Sv: Kjøpt sånn sokk for å fjerne hard hud på føtteneJeg tok sånn sokk i forrige uke, på torsdag eller var det fredag. Samme det. En uke siden. Jeg er ferdig med flassingen. Jeg har sånn pimpstein som jeg pleier å bruker på føttene for å fjerne hard/død hud. Det var veldig effektivt. Minimalt med flassing. Mesteparten ble borte i løpet av to dager. Det tok litt tid med dusjen da. Kan sikkert ta fotbas og skrape også. Helt snodig. Masse hud som blir borte.
|
|
|
#78 |
|
Jaja, men jeg skal jo gå barbeint og i sandaler lenge før ferien da. Det er da ettermiddager, helger, og dager før ferien også.
|
|
|
#79 |
|
Sv: Kjøpt sånn sokk for å fjerne hard hud på føttenebabyolje i plastpose og sokker burde jeg derimot kunne bruke da, sånnsett. Og fotfil.
|
|
|
#80 |
|
Pauset
|
Hadde jeg følt behovet før, så hadde jeg sikkert prøvd før og. |
|
|
|