|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Barn som reiser alene til utlandetMannen min og jeg kom plutselig til å tenke på en ting. I år så sender vi ungene til Kreta en uke før vi voksne drar nedover. Ungene kan litt gresk og kommer nok til å klare seg fint.
|
|
|
|
#2 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barn som reiser alene til utlandetMine drar til utlandet - jeg pleier å følge alene. Null problem |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Trøtt
|
Sv: Barn som reiser alene til utlandetDirektefly? Meldt i fra ved bestilling at de reiser alene? Da skal det være null problem. Eller, det er null problem om det er flybytte også. Men husk at en må sjekke inn i skranke og ikke på automat når en reiser med UM, og i disse ferietider kan det ta EEEEEVIIIIIIGHEEEETER, så vær ute i ekstra god tid før innsjekk.
|
|
|
#5 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Barn som reiser alene til utlandetUM er bestilt, og vi har sendt dem til Nord-Norge tidligere, så vi har litt erfaring med det. Vi bare lurte på om det var noe vi burde tenke på når de skal til utlandet.
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Barn som reiser alene til utlandetDe blir tatt godt hånd om, så jeg hadde ikke stresset med det.
|
|
|
#7 |
|
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barn som reiser alene til utlandetPoden har reist til utlandet (Norge |
|
|
|
|
|
#8 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Barn som reiser alene til utlandet
Det er slettes ikke sikkert. Fløy nylig direktefly med Norwegian t/r Spania med spansk besetning. |
|
|
|
![]() |
|
|