Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Fortell meg om Windows-telefon

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-15, 15:22   #7
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fortell meg om Windows-telefon

Jeg har hatt Windows phone OS i mange år, de siste modellene har vært Nokia Lumia, som nå heter Microsoft Lumia (nye modeller). Jeg ville ikke byttet til hverken iOS eller Android for min del. Har nå Nokia Lumia 920, elsker den, håper den holder til det kommer en ny toppmodell med Windows 10 på. OSet er intuitivt og lett å lære seg, man kan tilpasse på veldig mange måter, og den integrerer perfekt med Exchange og Office, bl.a., på jobbsiden. Apper finnes det veldig mange av, dog er det noen som savnes, deriblant SnapChat. Utenom den, som jeg streng tatt ikke må ha, kommer jeg ikke på noen av betydning for meg. Kameraet er knallbra, kamera-appene likedan. I følge fagpressen er det veldig mye telefon/funksjonalitet/kvalitet for pengene, sammenlignet med konkurrentene. http://www.tek.no/artikler/test-micr...0-lte/185808/2

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:14.