Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Hvilke farger ville du strikket denne genseren i?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-15, 11:27   #1
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Hvilke farger ville du strikket denne genseren i?

Hvilke farger ville du strikket denne genseren i hvis den skulle være til en gutt på 10-12 år?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-15, 11:38   #2
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke farger ville du strikket denne genseren i?

Min sønn ville sikkert hatt den i knallgrønn, grå og knallblå/turkis, omtrent som den på bildet med andre ord.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-15, 11:52   #3
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Den var fin! Trur min gut og ville hatt den i dei fargene som den er i. Lurar på om den kan endrast til 12 år?

Gammel 28-06-15, 12:05   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Re: Hvilke farger ville du strikket denne genseren i?

Det kommer jo litt an på hvor mye han liker å synes. Knerten, som er 2 år yngre, liker knalle farger og ville nok ha ønsket den i rød, oransje, svart og blå. Eller noe sånt.

Men akkurat nå har han ønsket seg sjakkgenseren til Moods of Norway. Og så på meg som verdens teiteste når jeg spurte hvilke farger han ville ha den i. Sjakkgensere skal visst være svarte og hvite.

Gammel 28-06-15, 12:19   #5
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den ene sønnen min ville hatt den i rød ala Super Mario, den andre ville hatt den i grønn ala Luigi.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-15, 12:56   #6
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Han vil nok at den skal være litt mindre synlig enn originalen. Jeg derimot, syntes jo at de klare fargene og kontrastene var det som tiltalte meg ved originalen.

Jeg har tenkt å bruke en helt vanlig ensfarget guttegenser med raglanfelling i størrelse 12 år som utgangspunkt, siden genseren i hovedinnlegget bare finnes opp til 10 år. Stripene er jo enkle å putte inn selv.

Sjakkgenseren hadde nok også falt i smak her. Finnes det oppskrift på den eller må man improvisere?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:52.