|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med Specsavers?Men de reklamerer for 2 par til 795 inkludert glass...det høres jo veldig billig ut.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med Specsavers?Er fornøyd med Specsavers, har linser og briller derfra.
![]() |
#24 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Erfaringer med Specsavers?Min erfaring er at man må ha veldig mainstream syn for å kunne benytte seg av tilbudene de reklamerer med. For meg som har skjeve hornhinner, dårlig samsyn og høye styrker så gjelder aldri tilbudene. Likevel blir det endel billigere enn andre kjeder.
![]() |
#25 |
Tøff
|
![]() Sv: Erfaringer med Specsavers?Jeg skyr dem som pesten etter at min mor har fått tre "runder" med briller derfra og det har vært snåle problemer med absolutt alle parene. Kvalitet på sliping og selve glassene er utrolig dårlig. De billigste glassene derfra er svært billig innkjøpt fra Asia, og de maskinsliper glassene, noe som kan gi svært varierende resultater. Vi ble avbefalt å gå til de to store kjedene da vi var hos ortoptist og øyelege med datteren vår nå, nettopp på grunn av maskinslipte glass. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
heimføing
|
![]() Sv: Erfaringer med Specsavers?Jeg er på mitt tredje par Specsavers-briller og fornøyd. Nå er jeg en skeptiker som aldri tror på reklamen, det er alltid et tillegg som står med liten skrift (som man kanskje ikke ser før man har fått nye briller, høhø). |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Erfaringer med Specsavers?Mannen min og eldste bruker de, og jeg har ikke hørt noen klager fra de. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Erfaringer med Specsavers?
Det er billigste glass da. Jeg valgte heller beste glass og kun et par briller. Det ble sanne prisen. Veldig fornøyd. Har brukt brilleland tidligere.
![]() |
#29 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Erfaringer med Specsavers?Jeg har et par billige fra Specsavers, og et par dyre fra Synsam. De fra Synsam er jeg misfornøyd med ALT på, de fra Specsavers er helt supre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med Specsavers?Jeg fikk et gavekort fra Specsavers og kjøpte derfor mine siste briller derfra. Jeg er veldig missfornøyd!
![]() |
#31 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med Specsavers?Jeg kan vel forøvrig melde om at jeg har byttet butikk etter en heller dårlig opplevelse hos sentrumsbutikken deres. Du trenger ikke å ha skjev hornhinne for å få beskjed om å være uansvarlig. Nå skal det sies at jeg har gått over til deres linser etter å ha prøvd de og funnet de like gode som Dailies. Hovedgrunnen er at jeg får abb som gjør at jeg ikke sitter igjen med for mye / for lite. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
frakoblet
|
![]() Sv: Erfaringer med Specsavers?Jeg byttet fra Specsavers til en annen optiker etter at tre ulike optikere i tre ulike synstester ikke klarte å fange opp øyesykdom, men fortsatte å bytte brilleglass uten at jeg så noe mer av den grunn. Det ga ikke noe bedre inntrykk at de bryskt avviste at de hadde tatt feil.
![]() |
|
|