Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Kjent i området rundt Genève, Sveits?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-07-15, 21:51   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjent i området rundt Genève, Sveits?

Jeg er i Genève (CERN) om dagen, og lurer litt på hva jeg skal finne på neste helg. Da har jeg fri lørdag og søndag, og kunne tenkt meg å gjøre noe. Er det noen som er kjent i området som har noen forslag til hva jeg kan gjøre. Kan sikkert være en hotellovernatting, men jeg kjører ikke bil.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-15, 22:19   #2
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjent i området rundt Genève, Sveits?

Hvis det er forbindelser med tog eller buss ville jeg dratt til Montreux!

Gammel 09-07-15, 22:25   #3
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dit tror jeg faktisk jeg skal i morgen på konsert. Men det blir på kvelden. Du mener det er verdt å ta en hel dag der?

Gammel 09-07-15, 22:28   #4
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja. Men ikke sikker på om det skjer spesielt mye da. Ville tatt en båttur, ruslet, sett på sjøen, spist raclette, om du ikke er lei av det da.

Gammel 09-07-15, 22:35   #5
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Det er ikke mye raclette her i CERN gitt. Her er det en restaurant rett ved hotellet jeg bor på, og maten er grei nok. Men jeg har ikke vært utenfor CERN-området siden jeg kom på lørdag.

Gammel 09-07-15, 22:44   #6
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Du kan ta bussen til Annecy. Fin liten by å tusle rundt i.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-15, 00:19   #7
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

En venninne av meg jobber for UD og jobbet der noen år. Skal høre med henne, jeg.

Gammel 10-07-15, 00:29   #8
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Prismessig lønner det seg vel å dra til Frankrike.

Gammel 10-07-15, 00:44   #9
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Prismessig lønner det seg vel å dra til Frankrike.

Det vil jeg tro. Geneve er dyrt. Men det er jo en flott by, fint å rusle rundt der.

Gammel 10-07-15, 10:42   #10
millact

Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

En venninne av meg jobber for UD og jobbet der noen år. Skal høre med henne, jeg.

Svar fra henne:
Ta båt på innsjøen, besøke Annecy i Frankrike med koselig marked, besøke Lyon i Frankrike berømt for god mat, Monc Blanc er bare noen timer unna, Lausanne er også en fin by, bade på Bains de Paquis inne i Geneve. Jurafjellene fine å gå tur i. Rusle i gamlebyen i Geneve. Dra til Nyon og båttur over til en gammel landsby på andre siden, i Frankrike, som jeg tror heter Yvoire. Mye å gjøre!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:03.