|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() Camp-Let vs Campingvogn - pros vs consJeg har vokst opp med å reise på roadtrip nedover i Europa med familien som ferietur, og litt rundtomkring i landet også, og før vi hadde minibuss som hele familien ble stablet rundt i om nettene på parkeringsplassene utenfor bensinstasjonene langs Autobahn, hadde vi Camp-let, og jeg husker det som HELT FANTASTISK! Det viser seg at mine foreldre, på forespørsel, også synes dette var særdeles lettvint. (Vi er fire barn i familien. Latterlig veloppdragne, da.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Camp-Let vs Campingvogn - pros vs consFamilien min har reist Europa rundt i Combi Camp(ikke jeg, jeg ville ikke være med, fjortis som jeg var).
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: Camp-Let vs Campingvogn - pros vs cons
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Camp-Let vs Campingvogn - pros vs consCampletten er flottere utstyrt!
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Camp-Let vs Campingvogn - pros vs consJeg har hatt både Combicamp og Camp-let og jeg likte Camp-let'en klart best. Den var lettere å sette opp og tilhengeren er lettere samtidig som du kan bruke kjøkkendelen kjapt og greit uten å åpne hele lokket. Det jeg savnet når jeg ferierte med Camp-let'en var skapplass der alt står klart til bruk. Slik som i en campingvogn. Det ble mye å pakke ut og pakke ned så en road-trip kan bli litt stress hvis dere feks bare skal være 1 natt eller 2 på hver plass. Må legge til at jeg er alenemor og har måttet gjøre alt selv med hjelp av barna. Jeg hadde ikke våget meg ut på veien med en campingvogn tror jeg.
![]() |
#7 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Camp-Let vs Campingvogn - pros vs consVi har camplet. Vi kjøpte den brukt i fjor. En 98 modell mener jeg. Mannens påfunn. Vi har hatt campingvogn, og trives på campingplassen. Men vi gidder ikke vogn alltid, så den ble solgt. Camplet er lett å kjøre med, slåes raskt opp og har et ventilasjonssystem som gjør at man får mer sirkulasjon i den enn i telt. Brukte den en uke i Kristiansand i fjor i ca 28-30 grader. Sov godt! Vi har kjøpt ekstra overmadrasser i vår fra ikea, så vi ligger godt også.
![]() |
#8 |
Står på egne ben
![]() Sv: Camp-Let vs Campingvogn - pros vs consHadde jeg hatt valget mellom camp-let og campingvogn så hadde jeg valgt campingvogn. Vips ferdig pakket med alt på plass i hyller og skap og alle senger ferdig opprett. Skal du nedover i Europa så blir heller ikke campingvogn så fort varm på morgenene med sol som camp-let som blir som et telt. Skal du på tur med camp-let så er det veldig mye du må ha pakket i bilen og du bor i bager når det gjelder alt mulig. Alt av stoler og bord til å ha ute kan du også ha inni vogna når du kjører. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Camp-Let vs Campingvogn - pros vs cons
Ja det går fint an å ha sengene noenlunde klare i en camp-let. De er forsåvidt ferdig oppredd når man slår den opp også. Problemet er at det gjerne befinner seg mye bagasje i sengene. Ihvertfall gjorde jeg det på denne måten fordi jeg ikke hadde nok plass i bagasjerommet på bilen. Og jeg som egentlig er en "glamper" må jo ha med favorittsteikepannen min, hagemøbler, kjøleboks m.m.
![]() |
#10 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Camp-Let vs Campingvogn - pros vs consJeg synes du skal gå for en sånn: (Kilde: youtube.com)
![]() |
#11 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Camp-Let vs Campingvogn - pros vs consJeg foreslår denne. Se hele, helst med lyd:
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) Sist redigert av Dragen : 15-07-15 kl 14:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|