Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Fortell meg om airbnb og deres erfaringer

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-07-15, 21:55   #18
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fortell meg om airbnb og deres erfaringer

Veldig interessant å lese erfaringene deres! Vi er nemlig ferske airbnb-verter. Vi leier ut hytta/sommerhuset vårt, og vi bruker det veldig mye selv også. Hittil har vi hatt tre sett gjester, så vi er ganske uerfarne, men det går veldig fint! Vi vil være der selv og levere ut nøkler, for det er en del info vi har, blant annet forklare litt om båten etc. Og så liker vi å "se an" folkene. De som har vært her har ryddet etter seg og alt har gått knirkefritt.

Jeg har laget en informasjonsperm, og etter nyttige innspill her så har jeg skjønt at det er smart å reie opp sengene med sengetøy.
Vi rydder og vasker slik at det er strøkent her, og i permen så står det at vi forventer at man rydder opp etter seg, og støvsuger etc.

Ellers har vi tømt klesskapene våre, og kjøleskapet. Litt klær har hengt igjen i gangen, og crocs-ene våre står på verandaen. Tørr-Matvarer i skapet og olivenolje på benken, selvsagt til bruk hvis det trengs.

Jeg har bakt et brød til gjestene våre før de kommer, det har slått an.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:50.