|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Arving av yttertøy etter søsken/andre3 år og 7mnd mellom mine. Alt arves og minsten synes fortsatt det er kuult så her kjøpes knapt noe til minsten. Kun boxere, singleter og sko. Han bryr seg heller ikke om det er arveklær. Den tiden kommer nok.
|
|
|
|
#62 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Arving av yttertøy etter søsken/andre
|
|
|
#63 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Arving av yttertøy etter søsken/andre
Eldste har litt større føtter, men minsten har så brede føtter i forhold at dyrt vinterbenkledning ikke kan arves. Strek i regningen ja. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Arving av yttertøy etter søsken/andreJa, lignende her, nå har minste større føtter enn mellomste, men de har så ulik fotfasong at arv er utelukket der også. Jaja.
|
|
|
#65 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Arving av yttertøy etter søsken/andreKlær er min miljøsynd. Yngre søsken arver ja, men mye blir lagt vekk fordi jeg ikke synes det er pent lengre. Også handler jeg nytt i stedet.. Når det kommer til bukser og yttertøy er ikke arving så aktuelt etter ca. treårsalder fordi da sliter, iallefall min eldste, ut klærne selv. Hullete bukser og parkdresset går ikke inn i resirkuleringen. Sko arves ikke, med mindre det er par som er nær ubrukt.
|
|
|
#66 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Arving av yttertøy etter søsken/andreDet er nesten 4 år mellom mine to gutter og jeg legger til side tøy etter storebror som er helt og pent. Bukser blir ofte slitt i stykker, men lillebror arver gensere, jakker, skjorter osv. Yttertøy også. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Arving av yttertøy etter søsken/andreAlt som ikke er fullstendig ødelagt arves. Det er 6 år fra eldste til yngste og i størrelse tilsvarer det 7 siden minsten er mindre enn eldste var på samme alder. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Arving av yttertøy etter søsken/andreVi pakker også alt i kasser merka med størrelse og setter bort. Nå er det ikke så stort spenn mellom eldste og yngste hos meg, og siden de er født på tre forskjellige årstider passer ikke alltid arvetøyet til riktig sesong, men alt tøyet blir brukt igjen uansett. Gutta har tre fettere som er på samme alder eller yngre, så det hender noe er innom der og, og om det er tøy igjen etter at min yngste har brukt det, så leveres det i klesinnsamlingsbeholder eller til venninnene til søstra mi.
|
|
|
|
#69 |
|
Borte
|
Sv: Arving av yttertøy etter søsken/andre7 år mellom mine, sparer på alt som ikke er utslitt. Yngste er snart seks og har ingen formening om moderne/umoderne foreløpig. Hun bruker masse arvetøy etter storesøster både ute og innetøy.
|
|
|
#70 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Arving av yttertøy etter søsken/andreVi tok vare på mye fra 01'ern til 07'ern siden vi kjøpte ytterdresser og slikt i nøytrale farger, og noe av jenteklærne tok jeg faktisk vare på videre slik at 10'ern også har brukt det.
|
![]() |
|
|