|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Pauset
|
![]() Sv: Nordlending på bytur, Sandefjord-Oslo. Tog eller bil?Jeg hadde glatt kjørt, hadde i alle fall ikke giddet kjøre litt, så toge litt. SÅ vanskelig er det ikke å komme frem i Oslo. Du får også mye parkering for 500 kr, og det er ikke mye trafikk i sentrum i juli. Sist redigert av Joika : 14-07-15 kl 20:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nordlending på bytur, Sandefjord-Oslo. Tog eller bil?Billigst og mest umoralsk er å kjøre til Ikea Slependen og parkere der også ta gratis ikeabuss til sentrum
![]() |
#24 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: Nordlending på bytur, Sandefjord-Oslo. Tog eller bil?
Tusen tusen takk
![]() |
#25 |
Type R ;)
![]() Sv: Nordlending på bytur, Sandefjord-Oslo. Tog eller bil?Vi var i Oslo i går, var ikke plass atmed Akershus festning :/ og bilen gikk ikke inn i parkeringshusene. Eller kjørte inn og ut i samme slengen. Hadde aldri komment meg rundt svingen inni de :/
![]() |
#26 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Nordlending på bytur, Sandefjord-Oslo. Tog eller bil?Frognerparken var lurt. Vi parkerte der når vi var iHolmenkollen i vinter, og tok trikken opp. Det var ikke dyr parkering.
![]() |
#29 |
Type R ;)
Suv. Xc90
![]() |
#30 |
|
![]() Sv: Nordlending på bytur, Sandefjord-Oslo. Tog eller bil?Det er nok en vanesak, det der. Jeg kjører en gammel pickup, er vel bare parkeringshuset på Vika som kan være litt i overkant trangt nede i kjelleren der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Pauset
|
![]() Sv: Nordlending på bytur, Sandefjord-Oslo. Tog eller bil?Jeg har kjørt alle mulige biler i parkeringshus. Det eneste jeg kvier meg for med stor bil er det som er nederst i Prinsensgate. Der er det veldig trangt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Som innbygger som frekventerer Oslo sentrum til fots titt og ofte, håper jeg virkelig at holdningen "greiest med bil" dør ut. Skal alle tenke slik, må vi begynne med gassmasker.
Parkering i Oslo er alt for billig, sett i forhold til hvor dyrt det er for samfunnet at folk kjører helt unødvendig i Oslo. Du kommer deg fram over alt med kollektivt, beina og leiesykkel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
heimføing
|
![]() Sv: Nordlending på bytur, Sandefjord-Oslo. Tog eller bil?Det er dyrt med kollektivt, så jeg kjører isteden. Basta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Type R ;)
Jeg fylte full tank (ble 600 kr) før vi kjøret til dyreparken fra Sandefjord , og den har vi kjørt rundt i Sandefjord på i mange dager , og så tur/retur Tønsberg,så inn til Oslo, fylte på tur ut av Oslo ved Max gatekjøkken der ungene fikk etter mas sin vilje om hvor de skulle spise middag/kvelds
![]() |
|
|