Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Nazar?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-07-15, 21:29   #1
Leandra
Superduperaktiv

Leandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Spørsmål

Nazar?

Vurderer å rømme fra drittværet ser ut som det kan bli en uke til et av Nazar' s hoteller i Tyrkia. Lurer derfor på om noen har noen å anbefale av disse? Reiser med 12 åringer som vil ha fart og spenning. Men synes noen av disse hotellene ser så ENORMT store ut at jeg er redd for å miste oversikten, aldri finne igjen ungene osv.. Har vært i Tyrkia mange ganger men aldri på noen av Nazar' s hoteller. Noen erfaringer?

Gammel 19-07-15, 21:48   #2
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nazar?

Vi har vært på pegasos world, vanvittig flott hotell.

Gammel 19-07-15, 22:58   #3
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Vi har også vært på Pegasos World. I 2010, før skliene kom. Det var helt toppers der da. Skulle gjerne dratt tilbake og testet skliene.
Ville heller ikke likt at de fløy rundt alene i timesvis, og ikke kan vi henge etter de som med 5åringer heller... Hva med å avtale at de kommer innom solsengen der du er hver 5 tur eller hver halvtime? Noe sånt?

Gammel 20-07-15, 10:43   #4
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Pegasus resort er veldig bra.

Gammel 22-07-15, 15:36   #5
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vært på pegasus Royal og Royal palace. Begge flotte hoteller. Ikke hatt problem med å ha oversikt over ungene.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-15, 15:42   #6
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har vært på Pegasos World 2 ganger når ungene var mindre. Veldig flotte anlegg, men belag deg på å stå litt i kø - det er store bo-maskiner, med mye folk - hele tiden i alle situasjoner. Men det er ingenting å si på Nazar som reisebyrå eller hotellet.

Gammel 23-07-15, 01:11   #7
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Også vært på Pegasus World. Utrolig flott. Hadde da med minsten som kan ha vært rundt 5-6 år, og sønnen min som dengang var 14-15 år. Ikke vanskelig å holde oversikt syntes jeg.

Gammel 23-07-15, 15:27   #8
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Vi har vært på Pegasos World 2 ganger, og har vært veldig fornøyde. Før skliene dog. Flotte basseng, nydelig strand og helt grei mat. Vi var dog ganske lei da vi var der i 14 dager. Men sånn synes jeg det er alle steder. Blir kjei maten.

Nå var pompen 8 år sist vi var der, og jeg slapp aldri han alene noe sted. Men det gjør jeg aldri når det er vann i nærheten. Han er ikke spesielt god til å svømme.

Når de er 12 tenker jeg det er litt annerledes altså. Og om de liker fart og spenning tipper jeg du alltids finner de ved skliene eller der aktivitetslederene kjører konkurranser og aktiviteter.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:12.