Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når er det for sent å ringe noen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Når er det for sent å ringe noen?
etter ni 16 14,81%
etter halv ti 17 15,74%
etter ti 66 61,11%
etter halv elleve 7 6,48%
etter elleve 2 1,85%
Deltakere: 108. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-07, 18:23   #41
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Når er det for sent å ringe noen?

Ringer ingen etter 22:00 hvis det ikke er noe veldig viktig.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 18:55   #42
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av C@mill@, her.

Ringer ikke etter 22.
Hvis jeg må ringe noen etter det så sender jeg SMS og sjekker om de er oppe.

Sånn gjør jeg det også.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 18:56   #43
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Etter halv ti synes jeg er for seint.

Gammel 31-05-07, 22:42   #44
Observatøren

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Jeg ringer før 22 dersom jeg vil ha tak i noen, og ringer tilbake før 23 dersom det er noen som vil ha tak i meg.

Skjønt, jeg sender vel heller en sms dersom det er en mulighet.

Gammel 31-05-07, 23:53   #45
Solen
Tusenkunstner

Solen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
Solen er litt kulSolen er litt kulSolen er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Er det ikke etter 22 som er standardregelen for dette, da tro?

Finnes det regler på dette?

Gammel 31-05-07, 23:54   #46
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg er oppdratt med at klokken 22 er for seint. Om vedkommende har mobil, så går det jo an å sende melding og spørre.

Så veldig mye etter 21 - 21.30 ringer jeg ikke til fremmede.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 09:00   #47
Anuk

Anuk sin avatar

Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Absolutt grense er kl 22, men helst ikke etter 21:30 heller.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 10:01   #48
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min manns sjarmerende kvinnelige bertekolleger mener visst at 23:30 er et fint tidspunkt å ringe på.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-07, 00:41   #49
Orkide
Utenlands

Orkide sin avatar

Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Jeg ringer aldri noen etter ni - om det er noe viktig sender jeg først en sms for å høre om det passer dersom det blir senere.

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 18:43   #50
KristinS
Aktiv

Medlem siden: Mar 2007
KristinS er litt kul
Standard

Jeg ringer aldri noen etter kl. 22.

Enkelte i familien og noen venner ringer jeg heller ikke til etter kl.21. Jeg liker heller ikke at noen ringer til meg etter kl. 22.

Om noen skal ha tak i meg etter det sender de meg en sms. Er jeg våken og har lyst til å prate så ringer jeg dem.

KristinS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-07, 22:58   #51
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Har vel en grense på 22. Men syns egentlig det er for sent også.
Svigers vet vi er oppe til 23, så de kan vi fint ringe 2230 om det er noe.

Ringte noen 2240 i forgårs. Skulle ringe 2130 men glemte det. Skalv da jeg ringte, og beklaget veldig for at det ble så sent, men det gjorde heldigvis ingenting. *lettet*

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-07, 19:21   #52
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Hvis telefonen kimer etter kokka 2100, så begynner hjertet å pumpe. Tenker automatisk at det har hendt noe grusomt.

Når telefonselgere presterer å ringe kl 2200, DA blir jeg regelrett irritert. Det er å trå langt over streken.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-07, 19:46   #53
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Ringer aldri etter 22.

Gammel 06-06-07, 20:01   #54
konemor
Erfaren

konemor sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Etter kl 22.00

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-07, 20:15   #55
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Hvis telefonen kimer etter kokka 2100, så begynner hjertet å pumpe. Tenker automatisk at det har hendt noe grusomt.

Når telefonselgere presterer å ringe kl 2200, DA blir jeg regelrett irritert. Det er å trå langt over streken.

Wow.

Gammel 08-06-07, 08:52   #56
Fruktflua
Sperret

Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fjalleballe, her.

Wow.

Wow....

Gammel 08-06-07, 08:54   #57
Fruktflua
Sperret

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Min manns sjarmerende kvinnelige bertekolleger mener visst at 23:30 er et fint tidspunkt å ringe på.

Gammel 08-06-07, 12:37   #58
Mumriel
Perspektivutvider

Mumriel sin avatar

Mumriel er populærMumriel er populærMumriel er populær
Standard

Ikke ring meg etter 21, please!

~ Den som aldrig lever nu, lever aldrig. Hvad gjør du?
Mumriel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-07, 21:07   #59
Nocturnal
Nybegynner

Nocturnal sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Nocturnal har et hav av muligheter foran seg
Standard

Ikke etter kl 22. I en del tilfeller føler jeg at grensen går tidligere på kvelden også.

Nocturnal er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:43.