|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Puter med amerikanske mål i Norge?Jeg har to putevar som matcher sengeteppet mitt. Dette er kjøpt i USA og standard putestørrelse er anderledes enn her. Amerikanske puter er20x26 inches, det tilsvarer omtrent 51x66 cm.
![]() |
#2 |
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Puter med amerikanske mål i Norge?Norske butikker har hodeputer i 50x70. Tror du ikke det kan funke? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Puter med amerikanske mål i Norge?IKEA sine puter er 50x60 cm, kan du sy inn noen cm på lengden eller er de med et senter-mønster? Vi bruker IKEA sengetøy på amerikanske puter og det har fungert greit, for putene har gjerne litt volum som fyller ut de siste cm.
![]() |
#4 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Puter med amerikanske mål i Norge?Hadde du postet dette en dag tidligere skulle jeg kjøpt med hjem til deg. Dessverre drar jeg hjem i morgen.
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Puter med amerikanske mål i Norge?
Jeg kan selvsagt sy dem om, men vil se om jeg kan få tak i riktige puter først. Siden det er pynteputer, ikke soveputer vil jeg heller stappe dem for fulle enn ha dem litt slafsete.
![]() |
#7 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Puter med amerikanske mål i Norge?Jeg har 50x70 dunputer i mine. De fineste er de jeg kjøpte på Hemtex i sin tid, de er fyldige, men samtidig myke nok til at yttertrekkene ikke blir for stappet.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Puter med amerikanske mål i Norge?Jeg har bare brukt vanlige puter. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|