|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Når sluttet ungene med tripptrappstol?Minstejenta har sittet på vanlig kjøkkenstol siden hun var litt over 2 år, ikke søren om hun skal være noen baby nei. Og hun fikser det jo helt fint, så vi gadd ikke krangle, og som bonus har jeg jo sluttet å sparke borti den dustestolen flere ganger i mnd for så å gå rundt og småhalte med forslåtte tær, så her er alle storfornøyde med å være kvitt dem.
|
|
|
#42 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når sluttet ungene med tripptrappstol?Her vil jeg helst at de skal sitte i TrippTrappen så lenge som mulig. Jeg har tre stykker rundt bordet. Jeg opplever at de sitter roligere og søler mindre i en stol som er tilpasset høyden deres. Eldste gjør lekser ved spisebordet og riktig sittehøyde har mye å si på både konsentrasjon og prestasjoner.
|
|
|
#43 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Når sluttet ungene med tripptrappstol?19-åringen slipper å sitte i sin lenger. Hun er 180 cm og rekker ned rl gulvet fra vanlig stol. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Når sluttet ungene med tripptrappstol?
Enig. Veldig tilpasset og lite søl. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Erfaren
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når sluttet ungene med tripptrappstol?2011-barnet er veldig glad i tripptrappen son, selv om hun sitter på vanlig stol hos andre. Søler mindre og sitter roligere på tripptrappen. Hun var veldig enig når vi kjøpte tripptrapp og newbornsete til mageboeren, for da slapp de å krangle om stolen sa hun. Vi har hvit stol, som står til resten av interiøret og kjøkkenet. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Når sluttet ungene med tripptrappstol?Poden prøvde å nekte å sitte på Tripp Trapp en periode da han var 3, men fikk ikke gehør for det kravet. Så lenge han ikke kan sitte på vanlig stol uten å grise, får han ikke lov.
|
|
|
|
#47 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Tiåringen min klarer ikke å la være å grise uansett hvilken stol hun sitter på. Egentlig burde hun sittet i høystol, med seler på, og ha på seg smekke.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 11-08-15 kl 16:41. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Hvor: Rogaland
Sv: Når sluttet ungene med tripptrappstol?13-åringen bruker sin enda.
|
|
|
#50 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Hva begynte de med da?
|
|
|
#51 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Når sluttet ungene med tripptrappstol?Jeg ser egentlig for meg at vi skal ha stol nummer tre til lille som kommer i januar (med new born sete på, det hadde vi ikke til de andre) for storebror er jo altså ikke stor nok til å sitte på vanlig stol ved spiseboret, og det er der vi spiser alle måltider, og han gjør lekser, han kan ikke sitte med albuene oppunder haka all den tiden.
|
|
|
#52 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Når sluttet ungene med tripptrappstol?IKEA hadde jammen juniorstol jeg likte også, ser jeg, men tripptrappene får duge likevel. Jeg prøver å roe ned innkjøp av ting vi strengt tatt klarer oss uten. Ungene trenger stoler til foldeskrivebordene de har fått på rommene, men de er ikke så mye i bruk ennå at de trenger egen stol til det.
|
|
|
|
#53 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Når sluttet ungene med tripptrappstol?4-åringen har sin enda.
|
|
|
#54 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Når sluttet ungene med tripptrappstol?Vi har bare en, så Knotten satt i den til Knøtteliten tok over. Samtidig sitter han i den fra tid til annen når han tegner og den slags.
|
![]() |
|
|