|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Høstmoten, inspirasjons- og tipstråd
Frøken Dianas salonger (og stort sett Manillusion) samt Syvende Himmel i Stavanger setter jeg alltid av tid til på reise. I grunnen de eneste klesbutikken jeg trenger, når jeg tenker meg om.
|
|
|
|
#42 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Høstmoten, inspirasjons- og tipstrådJeg har kjøpt meg noen helt streite topper på Lindex i dag. Tenker det er en annen pris og en annen kvalitet enn det dere viser fram her, men det orker jeg ikke å bry meg om, for jeg er mer opptatt av at etter å ha handlet i plus size-avdelingene i mange år (og der er jo utvalget begredelig) kunne jeg i år endelig gå i den vanlige avdelingen. Og ikke bare det, jeg tok med meg L og XL for å prøve, men endte opp med M!
|
|
|
#43 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Høstmoten, inspirasjons- og tipstråd#denfølelsen |
|
|
|
|
|
#45 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Høstmoten, inspirasjons- og tipstrådDenne ponchoen fra Ganni er fin. Ellers har jo Holtzweiler noen flotte, men jeg synes de er for dyre og "massive"/tykke. Særlig på små damer som meg.
|
|
|
#46 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Høstmoten, inspirasjons- og tipstrådNæsjda, Stompa. Jeg har bestilt noe på Lindex sin nettside. Orker ikke fly rundt og shoppe.
|
|
|
|
#49 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Har god poncho fra Sibin Linnebjerg og mine beste cardiganer er fra Aiayu, dessverre dyre. De i ull fra Boden er nest beste jeg har.
|
|
|
|
#50 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Høstmoten, inspirasjons- og tipstrådHva med jakker? Jeg syns det er kjempevanskelig å kjøpe jakker til utebruk om høst og vår.
|
|
|
|
#52 |
|
Viser tenner
|
Ikke så gode som løpesko, men gode til hverdagsbruk. Jeg har to par i 420-modellen. Det er en ganske smal modell, som sitter fint på min fot, men er for smal til min søsters føtter.
|
|
|
#53 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Ok. Takk for svar!
|
|
|
#54 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Høstmoten, inspirasjons- og tipstrådS0000007314732_F_W40_20150706084300.jpg |
|
|
|
![]() |
|
|