Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Høstmoten, inspirasjons- og tipstråd

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-08-15, 21:54   #41
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Høstmoten, inspirasjons- og tipstråd

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

You and me both! Det er ikke lett å finne korte cardigans for tiden. Pleier alltid å stikke innom Frøken Dianas salonger når jeg er i Oslo på jobbreise.

Frøken Dianas salonger (og stort sett Manillusion) samt Syvende Himmel i Stavanger setter jeg alltid av tid til på reise. I grunnen de eneste klesbutikken jeg trenger, når jeg tenker meg om.

Gammel 04-08-15, 22:55   #42
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har kjøpt meg noen helt streite topper på Lindex i dag. Tenker det er en annen pris og en annen kvalitet enn det dere viser fram her, men det orker jeg ikke å bry meg om, for jeg er mer opptatt av at etter å ha handlet i plus size-avdelingene i mange år (og der er jo utvalget begredelig) kunne jeg i år endelig gå i den vanlige avdelingen. Og ikke bare det, jeg tok med meg L og XL for å prøve, men endte opp med M!

Gammel 05-08-15, 11:31   #43
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

#denfølelsen

Så moro, Stompa.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-15, 20:34   #44
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Tips til fine cardigan og poncho?

Jeg er veldig fornøyd med min Line of Oslo poncho i ull.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-15, 20:42   #45
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Denne ponchoen fra Ganni er fin. Ellers har jo Holtzweiler noen flotte, men jeg synes de er for dyre og "massive"/tykke. Særlig på små damer som meg.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (45,2 KB, 16 visninger)

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-15, 21:05   #46
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Næsjda, Stompa. Jeg har bestilt noe på Lindex sin nettside. Orker ikke fly rundt og shoppe.
Burde vel kanskje brukt tid på å finne noe merkeklær på salg men...
Dette,

Gammel 13-08-15, 21:31   #47
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Henger!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-15, 21:43   #48
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne synes jeg var fin, og om den funker irl så havner den i mitt skap

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-15, 22:38   #49
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Tips til fine cardigan og poncho?

Har god poncho fra Sibin Linnebjerg og mine beste cardiganer er fra Aiayu, dessverre dyre. De i ull fra Boden er nest beste jeg har.

Gammel 13-08-15, 23:36   #50
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva med jakker? Jeg syns det er kjempevanskelig å kjøpe jakker til utebruk om høst og vår.

Gammel 16-08-15, 16:46   #51
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er New Balance-sneakerser egentlig gode å gå med?

Gammel 16-08-15, 17:01   #52
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Er New Balance-sneakerser egentlig gode å gå med?

Ikke så gode som løpesko, men gode til hverdagsbruk. Jeg har to par i 420-modellen. Det er en ganske smal modell, som sitter fint på min fot, men er for smal til min søsters føtter.

Gammel 16-08-15, 17:10   #53
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Ikke så gode som løpesko, men gode til hverdagsbruk. Jeg har to par i 420-modellen. Det er en ganske smal modell, som sitter fint på min fot, men er for smal til min søsters føtter.

Ok. Takk for svar!

Gammel 17-08-15, 11:35   #54
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

S0000007314732_F_W40_20150706084300.jpg

Denne fra Lindex til kr.299,- i denne fargen havner i min garderobe denne høsten. Den er ganske lang og prissen var lang mer behagelig enn Ganni ponchoen som jeg syns er superlekker men som ikke passer lommeboka for øyeblikket.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:36.