|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Stødige, lette, vanntette tursko med borrelåsGuttungen skal på leirskole, på fjellet, om noen uker. Det blir mye turgåing, enkelt og greit.
|
|
|
#2 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stødige, lette, vanntette tursko med borrelåsViking har noen flotte hikingsko som ikke er borrelås men med snor som bare trekkes sammen av en knapp som når den er strammet trykkes inn. De får han til, og er kanskje kulere enn borrelås sko, om det er av betydning.
|
|
|
#3 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Stødige, lette, vanntette tursko med borrelåsLink her: https://www.kondis.no/?cat=127145&id...&showtipform=2. De som hetee anaconda tenkte jeg på.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Stødige, lette, vanntette tursko med borrelås
De har minste hos oss, tror jeg. De gikk i allefall opp til str. 38. Vi kjøpte på Xxl rett før ferien.
|
|
|
#6 |
|
rakkarpus
|
Sv: Stødige, lette, vanntette tursko med borrelåshttp://www.klaveness.no/nb/medical/c...children/hiker
|
|
|
#7 |
|
|
Sv: Stødige, lette, vanntette tursko med borrelåsAlternativt kan du kjøpe fjellstøvler og sette i sånne lisser med stramming selv, dersom han trenger skikkelige fjellstøvler. De har på XXL.
|
|
|
|
#8 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Stødige, lette, vanntette tursko med borrelåsKeen har fantastisk gode sko. De har fjellsko til barn med strammeknott. Denne går opp til 37, også har de til voksne som sikkert starter på str 36.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 18-08-15 kl 20:21. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Stødige, lette, vanntette tursko med borrelåsViking har også sko med slik lukking som skrues.
|
|
|
#10 |
|
|
Sv: Stødige, lette, vanntette tursko med borrelåsJeg har funnet sko med borrelås til lillegutt fra Viking og Superfit som er halvhøye med borrelåslukking og gore-tex, i størrelser over 35, de siste årene. Jeg lurer på om jeg også fant noe hos Geox Sist redigert av m^2 : 18-08-15 kl 21:02. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Sv: Stødige, lette, vanntette tursko med borrelåsDet ligger forresten en skobutikk på Høvik som har hatt veldig godt utvalg av borrelås-sko/støvletter i stor størrelse (over 35), men de har fått nye eiere og jeg har ikke vært innom siden det. Jeg kan godt ta meg en sveiv innom der i morgen og se om de har noe, det er omtrent på veien hjem fra jobb Sist redigert av m^2 : 18-08-15 kl 21:04. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Stødige, lette, vanntette tursko med borrelås
|
![]() |