|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange par sko er det vanlig at (barneskole)barna har?
Jentungen min (9.) brukte gjennom hele barneskolen. Som den absolutt eneste på trinnet. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvor mange par sko er det vanlig at (barneskole)barna har?Sjetteklassingen har:
|
|
|
#23 |
|
Audacious
|
Sv: Hvor mange par sko er det vanlig at (barneskole)barna har?Tiåringen har
|
|
|
#24 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hvor mange par sko er det vanlig at (barneskole)barna har?Jeg har ei venninne som gir meg klær etter hennes sønn. Der er det svarte finsko i hver eneste størrelse mellom 30 og 40. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange par sko er det vanlig at (barneskole)barna har?Jentungen (7) har:
|
|
|
#26 |
|
Svada
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange par sko er det vanlig at (barneskole)barna har?Gutten på ni har
|
|
|
|
#27 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvor mange par sko er det vanlig at (barneskole)barna har?2. klassingen har nå:
|
|
|
#28 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Hvor mange par sko er det vanlig at (barneskole)barna har?Min sønn følgende par denne sommeren.
|
|
|
#29 |
|
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange par sko er det vanlig at (barneskole)barna har?Minst mulig her:
|
|
|
#30 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Sv: Hvor mange par sko er det vanlig at (barneskole)barna har?Jeg har to barn som lider av skovegring, hvis det er noe som heter det. Disse to, femteklassejenta og tredjeklassegutten, går helst bare i joggesko, og jenta har i tillegg tur-/sportssandaler fra Keen, som hun elsker. Guttungen har heller ikke sandaler, vi har ikke lyktes i å finne noen han går med på å bruke. De har ingen penere høstsko, for det vil de ikke ha (har prøvd å prakke på dem Converse, f.eks, men de er ikke interessert). De har heller ingen pensko, det nekter de å gå med (var så vidt vi fikk presset på jentungen et par finsko da hun skulle være brudepike i fjor, hun hadde dem på seg kun den tida hun oppholdt seg i kirka, og gikk barfot resten av dagen. Siden har de aldri blitt brukt). I tillegg til joggeskoa og jenta sine tursandaler har de hvert sitt par gummistøvler, lette tursko med Gore-Tex, kraftigere fjellsko, og ett par vintersko hver.
|
|
|
#31 |
|
Medlem siden: Jan 2011
Sv: Hvor mange par sko er det vanlig at (barneskole)barna har?Mine barn har alle tre: |
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
Sv: Hvor mange par sko er det vanlig at (barneskole)barna har?5.klassingen har vanligvis
|
|
|
#33 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvor mange par sko er det vanlig at (barneskole)barna har?Snuppa har absurd mange sko. Hun viser allerede tendenser til å ville kopiere Imelda Marcos. Og det mases kontinuerlig om flere.
|
|
|
|
#34 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Hvor mange par sko er det vanlig at (barneskole)barna har?Yngste har sandaler, vanlige joggesko, et par goretex som er litt høyere, støvler, cherrox og vintersko. Det sistnevnte vet jeg ikke om jeg kommer til å kjøpe igjen i vinter, all den tid han bruker nesten utelukkende cherrox. (I tillegg kommer fotballsko, innesko på skolen og joggesko til innendørs bruk i gym og på håndballtrening.) Tidvis et par pensko, men det er ikke noe han alltid har. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Sv: Hvor mange par sko er det vanlig at (barneskole)barna har?
|
|
|
#36 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Hvor mange par sko er det vanlig at (barneskole)barna har?Eldstejenta har aldri hatt skodilla, og vil helst bare bruke viking thermo hele vinteren, og sandaler hele sommeren. Bare avbrutt av joggesko innimellom når det kreves.
|
|
|
#37 |
|
can-jur
|
Sv: Hvor mange par sko er det vanlig at (barneskole)barna har?Et på jogge sko, som ofte byttes i et sett med litt mer fôr utover høsten.
|
|
|
|
#38 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange par sko er det vanlig at (barneskole)barna har?Et par lette joggesko Sist redigert av Luvi : 19-08-15 kl 11:19. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hvor mange par sko er det vanlig at (barneskole)barna har?1 par: joggesko, Goretexjoggesko, tøysko. Vintersko som ikke akkurat er vintersko etter min norm, men de er ihvertfall foret og med membran. Må ha nye til vinteren. Det er vel det den eldste bruker i år. 13 år.
|
|
|
#40 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hvor mange par sko er det vanlig at (barneskole)barna har?Jeg har to småjenter som elsker sko, så jeg ser for meg at det kan komme til å bli fullt i gangen etterhvert...
|
![]() |
|
|