|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: El-sykkel?Jeg bor langt oppe i lia i Trondheim og det kryr av damer på el-sykkel her, i fint driv opp de bratte bakkene. (Jeg har bare 5 km til jobb, så jeg holder meg til vanlig sykkel.) Så det ser ut til å funke bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Feil planet
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: På midten
![]() ![]() |
![]() Sv: El-sykkel?Vi har en Emotion Neo Cross og er veldig fornøyd med den:
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: El-sykkel?Jeg kjøpte el-sykkel ifjor. Endte på kalkhoff agattu. er fornøyd med den. Solid sykkel. Jeg har hatt den på reparasjon, da gir systemet måtte skiftet. Dette pga feilbruk fikk jeg opplyst. Jeg må ikke trø når jeg skifter gir. Men fikk det på reklamasjon. Fornøyd med servicen jeg fikk hos Sykkelbutikken,. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: El-sykkel?Jeg har elsykkel, og valgte drivkraft bak, for å unngå ubehageligheter over fortauskanter. Jeg har motoren under pedalene. Da jeg tror det blir billigere å skifte hjul, dersom det skulle bli ødelagt, i tillegg har jeg full glede av girene på sykkelen da. Jeg har 15 km til jobb, og har syklet mer eller mindre hele vinteren, med piggdekk. Har fått god hjelp på sykkelsenteret i sentrum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Søt og rar
|
![]() Sv: El-sykkel?Jeg skal kjøpe sykkel i dag!
![]() |
#28 |
kamerat
|
![]() Sv: El-sykkel?Et perspektiv fra vanligsyklistene: Jeg synes det er fint når elsyklene ser tydelig ut som elsykler. Elsyklister har ofte et temmelig annerledes kjøremønster enn regulære syklister. Du kan ikke bedømme nedoverfarten fra oppoverfarten i det hele tatt. Bill.mrk. «Har nesten kjørt på opptil flere elsyklister bakfra i nedoverbakker».
![]() |
#29 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: El-sykkel?Kan du gå/trille sykkelen sammen med mellomste?
![]() |
#30 |
Søt og rar
|
![]() Sv: El-sykkel?
Ca. 28000. Jeg betalte like over 29' for sykkel, hjelm, ekstra lås, vanntett sykkelsekk, ekstraslanger, litt verktøy og en håndpumpe.
Det tror jeg nok ikke. På morgenen kommer det til å havarere tidsbudsjettet, og på hjemveien tror jeg det blir for tungt å trille sykkel med misten oppå (22 + 18 kg + vingling
![]() |
#31 |
maler
|
![]() Sv: El-sykkel?Du må gi rapport videre! Jeg vurderer også å kjøpe en selv om jeg egentlig ikke kan forsvare det ut fra jobbvei (jeg har bare 4km). Men jeg ser for meg litt videre bruksområde.
![]() |
#33 |
Søt og rar
|
Jeg skal! Ser for meg at jeg utelukkende skal bruke den som transport, men det er jo til gjengjeld en god del mil i uka.
![]() |
#34 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: El-sykkel?Jeg har også kjøpt meg elsykkel. Min ble en cube, ser ut som det er samme motor og batteri som på din Appelsin. Erfaringa så langt er at det oppleves som å sykle vanlig, jeg kommer bare litt raskere fram og jeg trenger ikke å dø i den siste motbakken på vei hjem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: El-sykkel?Grattis med ny sykkel, den ser kjempefin ut! |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: El-sykkel?Å, jeg har lyst på, men jeg har 25 km hver vei. Kommer det til å være aktuelt, liksom? Det blir jo minst en time hver vei.
![]() |
#37 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: El-sykkel?Jeg er litt avventede, men det er klart: 15 km hver vei med masse bakker hadde blitt lettere med elsykkel. Jeg møter mange elsykler på veien.
![]() |
#38 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du trenger ikke å være usikker på hva som skjer med treningsgevinsten. Hvis du sykler med vanlig sykkel i dag vil selvfølgelig treningsgevinsten gå ned med elsykkel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() |
#40 |
maler
|
![]() Sv: El-sykkel?JEg ble forbikjørt av en elsykkel idag. Den må ha annen type drive enn det dere beskriver, for han som kjørte tråkka ikke, men det var fart på sykkelen likevel. Og ja, den så ut som en sykkel så jeg skvatt litt.
![]() |
|
|