|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#102 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: [Middleclass challenge] Hvordan innrede biblioteket?Huset originale bibliotek her har flaskegrønne hyller med uttrekksplater til å stable bøkene når man skal sortere dem (sic!). Der er skuffer med jernbøyler nederst til LP-plater også.
![]() |
![]() |
#103 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: [Middleclass challenge] Hvordan innrede biblioteket?Nå har jeg i det minste fått av listverket og skrapet av den burgunderfargede strietapeten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: [Middleclass challenge] Hvordan innrede biblioteket?Hmm. Dersom den er blåere enn Punky Petroleum, som er for petroleumsfarget (sjokk og vantro, dere) så kan det kanskje funke. Må i fargehandel og se over helga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Audacious
|
![]() Sv: [Middleclass challenge] Hvordan innrede biblioteket?Jeg stemmer for grønn, altså. Jeg har malt stua mi, som stort sett er bokhyller, i grønn, og det har blitt kjempeflott. To sek, så skal jeg se om et mobilbilde blir bra nok.
![]() |
#110 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: [Middleclass challenge] Hvordan innrede biblioteket?Midnightblue;
![]() |
#111 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: [Middleclass challenge] Hvordan innrede biblioteket?Havdyp er den eneste som ser skikkelig blå ut på skjermen min, jeg må av sted og se på prøver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: [Middleclass challenge] Hvordan innrede biblioteket?Jeg blir inspirert av sånne bilder: |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
This is normal!
|
![]() Sv: [Middleclass challenge] Hvordan innrede biblioteket?Enig i at den nederste ble litt for lys og blå. De andre var veldig fine! Vi malte én vegg på rommet til eldste med Blåtind. Det ble veldig bra, og den kunne nok funket på et helt rom, tror jeg.
![]() |
![]() |
#116 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: [Middleclass challenge] Hvordan innrede biblioteket?
Jupp. Jeg har sett det gjort hos frisøren, så why not?
![]() |
#118 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Middleclass challenge] Hvordan innrede biblioteket?Jotun Oslo? |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: [Middleclass challenge] Hvordan innrede biblioteket?Jeg har sett på begge fargene, Geitrams, og synes de er fine. Men at de kanskje bikker litt vel mye mot petrol i forhold til hva jeg har sett for meg, i alle fall Oslo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: [Middleclass challenge] Hvordan innrede biblioteket?JotunHule er ordentlig dyp midnattsblå, kjempefin!
![]() |
![]() |
|
|