|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Audacious
|
![]() Sv: Hvilke bleier bruker du, og hvorfor?Vi bruker Fuzzi Bunz, fordi jeg jeg synes de er de mest praktiske tøybleiene for barn over 10 måneder (Plutten nærmer seg to år). Vi kan bruke de gamle brettebleiene inne i dem, så vi får en større miljø- og økonomigevinst. Hvor tykke de er avhenger av behov - vi legger til litt ekstra innlegg av hamp eller bambus om natta. De har fine farger og går han rundt i bare bleia om sommeren ser det ut som han går i shorts. De tørker veldig raskt, og holder seg pene lenge. Vi har verken problemer med lekkasjer eller utslett.
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke bleier bruker du, og hvorfor?Lillesøster bruker tøybleier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilke bleier bruker du, og hvorfor?
Nå rødmer jeg her jeg sitter. Snakk om "krøkkete" formulering. i spørsmålet mitt . |
![]() |
![]() |
#24 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke bleier bruker du, og hvorfor?Både jeg og barna har sluttet med bleier. Men da barna brukte det var det Libero Up&Go så tidlig som mulig.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke bleier bruker du, og hvorfor?Vi har to bleiebarn og begge bruker Libero. Har brukt Pampers på storesøster tidligere og de syns vi også fungerte bra. Grunnen til at det er Libero vi bruker nå er at vi handler på Obs og de her en god avtale på bleier.
![]() |
#27 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvilke bleier bruker du, og hvorfor?Libero her også. Har brukt det hele tiden. Prøvde Pampers, men det funka ikke for vår snuppe.
![]() |
#28 |
kamerat
|
Men ganske morsom. Særlig hvis man leser alle svarene så bokstavelig man kan.
![]() |
#30 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Hvilke bleier bruker du, og hvorfor?Vi har brukt Libero til nå, men siden nobalille konstant bæsja gjennom så har vi kjøpt Pampers Active fit for å prøve om de sitter bedre. Så langt har han ikke bæsja gjennom en eneste gang
![]() |
#31 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvilke bleier bruker du, og hvorfor?Både Sneipen og Knøttet bruker Libero, siden Sneipen fikk utslett av Pampers. Selv sverger jeg til Libresse for tiden.
![]() |
#32 |
Jeg ble frisk!!
![]() Sv: Hvilke bleier bruker du, og hvorfor?Libero. Brukte lidl til storesøster før, og var veldig fornøyd med de.
![]() |
#33 |
Dukkar plutseleg opp ...
![]() Sv: Hvilke bleier bruker du, og hvorfor?Lille A brukar heldigvis ikkje bleie lenger |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
intro
|
Godt å høre at du er over Tena-XXL-fasen.
![]() |
![]() |
#35 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Hvilke bleier bruker du, og hvorfor?Propellen bruker Libero Up&Go hjemme og vanlig type i bhg.
![]() |
#36 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Hvilke bleier bruker du, og hvorfor?Vi har foretrukket Pampers Active Fit og Up & Go med alle tre, men nå har vi nylig gått over til buksebleiene til Libero da disse sitter litt bedre rundt tvillingenes lubne lår og stumper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Går stille i dørene
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke bleier bruker du, og hvorfor?Jeg skulle også svare at jeg ikke bruker bleier, men siden jeg er så treg så ble jo hele poenget mitt borte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvilke bleier bruker du, og hvorfor?Poden bruker for det meste coop sine. Fordi de fungerer nøyaktig like bra som Libero, er svanemerket, og billigere.
![]() |
#39 |
Frøken
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke bleier bruker du, og hvorfor?Hvilke bleier bruker du, og hvorfor?
![]() |
#40 |
By the Sea
|
Pampers Active Fit er de aller beste bleiene, synes jeg.
![]() |
|
|