Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Demokrati i barneskolen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-08-15, 13:14   #10
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Demokrati i barneskolen

Hos oss har dette fungert bra. Ja, elevene stemmer, men lærerne styrer i etterkant og sørger for at det er elever som er gode til å inkludere som blir valgt og at det blir en god fordeling.

Begge mine har vært trivselsledere og jeg ser ikke at dette med rabattordningene er et stort trekkplaster. Det er stort sett inngang på badeland før kl. 16 og sånn. Ting som kanskje er bra for ungdomsskoleelever, men som er umulig å bruke for barneskoleelever. Det eneste mine "fikk" for jobben var denne "takk for hjelpen dagen" der de gikk på kino. Det var populært. Men begge syntes det var såpass mye stress at de ikke ville gjøre det igjen.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:09.