|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
~~~~~~~
|
![]() Sorte gode presentable skoJeg trenger sorte sko. I perioder står jeg på hardt underlag/betong i 8-10 timer og da trenger jeg gode sko med god demping, så jeg ikke blir helt av i ryggen. Noen som har gode erfaringer med noen sko? Converse utgår.
![]() |
#2 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sorte gode presentable skoJeg synes Sketchers med memory foam er det beste for føttene. Jeg kjøpte ensfargede svarte her om dagen, etter å ha gått med noen lilla/rosa i halvannet år og slitt de fullstendig ut. Jeg går med andre sko innimellom, men ingenting kan måle seg.
![]() |
#3 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Sorte gode presentable skoJeg har et par svarte Sketchers med memory foam og jeg angrer dypt på at jeg ikke kjøpte flere, de er ok nok, men jeg skulle hatt noen som var litt penere. Jeg kan bruke de i enkelte tilfeller, men de er litt mye fritids aktige og litt dårlig ankel støtte. Vet du om noen som har godt utvalg av Sketchers i Norge?
![]() |
#4 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Sorte gode presentable skoJeg så visst ikke ordet "presentable" i overskriften.
![]() |
#5 |
Bookhouse girl
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sorte gode presentable skoEr det innafor med joggesko? Burde være mulig å få tak i noen helt svarte noen. Jeg står og går mesteparten av arbeidsdagen, og det er det eneste som funker skikkelig for meg. Noen av modellene til Ecco også kan fungere, en kollega av meg sverger til dem - de er noe nettere i fasongen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Sorte gode presentable skoJeg tenkte jeg skulle finne noe annet enn joggesko, men gode sko og god rygg trumfer i disse tilfellene presentabel, men helst vil jeg ha i pose og sekk..
![]() |
#7 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Sorte gode presentable skoFor øyeblikket er Angulus Chelsea boots med rågummisåler mine beste. Jeg har hatt mange gode fra Camper, de med knottesåler, men akkurat nå finner jeg ingen.
![]() |
#9 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Re: Sorte gode presentable skoFit-flop har fine hele skol også, de er det beste jeg kan gå med, og utrolig god demping i sålene.
![]() |
|
|