|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
This is normal!
|
![]() HASTER: Holmsbu eller Son?Dere som har relativt ferske erfaringer fra Son og/eller Holmsbu:
![]() |
![]() |
#2 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HASTER: Holmsbu eller Son?Har ikke vært på Son, men har vært mye på Holmsbu, dog ikke i jobbsammenheng. Veldig fint, og jeg kan tenke meg at seminar går greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: HASTER: Holmsbu eller Son?Jeg har vært mye på Holmsbu, ikke Son, men Strømstad.
![]() |
#4 |
intro
|
![]() Sv: HASTER: Holmsbu eller Son?Vi skal til Holmsbu på liknende opplegg i oktober - det er allerede booket, men jeg henger likevel her av nysgjerrighet. Har vært på Son Spa tidligere, og husker ikke annet enn at det øsregnet og var tåke.
![]() |
![]() |
#5 |
This is normal!
|
![]() Sv: HASTER: Holmsbu eller Son?
Det er et argument som vil veie tungt (pling) så klart.
![]() |
![]() |
#7 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: HASTER: Holmsbu eller Son?Vi var i Son med jobb rett før sommerferien, og ulempen var at vi måtte langt utav huset for å få møterom, så jeg aner ikke hva slags møtefasiliteter de har der. Jeg har ikke vært på spahotellet i Holmsbu, bare på fjordhotellet, som er helt ypperlig for litt mindre samlinger.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: HASTER: Holmsbu eller Son?Begge steder er bra. Mulig større og freshere på Son. Opplevd veldig god service på Son, mer varierende på Holmsbu. Fine med sistnevnte er at de har små villaer og sjøhus som man kan fordele jobbfolket på dersom man ønsker det mest mulig sosialt og tett. Mulig Son også har noe sånt.
![]() |
#9 |
Panzerekstremfeminist
|
Da jeg var i Son, fikk vi hver vår digre leilighet med terrasse utenfor.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
intro
|
Vi styrte svært aktivt unna den løsningen.
![]() |
![]() |
#11 |
Nek er allrighte dyr
![]() |
#12 |
This is normal!
|
![]() Sv: HASTER: Holmsbu eller Son?Jeg er så introvert at felles måltider og kanskje et glass vin etter middag får holde, med mindre det er folk jeg liker veldig godt. Da kan jeg plutselig sitte oppe til kl. 5 om morgenen.
![]() |
![]() |
#13 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: HASTER: Holmsbu eller Son?Son. 15 av 60 personer hos oss ble matforgiftet etter forrige opphold på Holmsbu, og maten var i tillegg temmelig på slett nivå, over all.
![]() |
#14 |
This is normal!
|
Auda!
![]() |
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HASTER: Holmsbu eller Son?Holmsbu er fint men maten dårlig, for lite mat så de gikk tomt for mye under lunsjen, allergikere hos oss fikk servert feil mat opp til flere ganger tross beskjed pr Mail og inn persona når vi var på plass. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Nek er allrighte dyr
![]() Sv: HASTER: Holmsbu eller Son?Ja, virket mer rotete på Holmsbu. De glemte lunsjen vår sist og surret under middagen, og det var da ikke mange gjester. Mer profesjonelt på Son.
![]() |
#17 |
guru advisor
|
![]() Sv: HASTER: Holmsbu eller Son?Jeg har vært begge steder privat, og jeg synes maten var bedre på Son. I tillegg kan man rusle bort til "byen" i Son, og der er det koselige butikker og kafeer. Sånt no hakke de i Holmsbu, hvertfall ikke i gangavstand. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
Ja, det tenkte jeg også.
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: HASTER: Holmsbu eller Son?Jeg vil heller tilbake til Son enn til Holmsbu. Har vært på samme opplegg med samme gruppe, samme uke begge steder.
![]() |
#20 |
Glamorøs
|
![]() Sv: HASTER: Holmsbu eller Son?Har ikke vært på noen av spaene, men kan slå et slag for Son! Hyggelig sentrum med en god italiensk cafe/restaurant/delikatessen. God kaffe, bakst, karameller (herregud, de karamellene!) og lekre danske bakeboller på Gullich. Fine klær, porselen fra kule Ment og annet fint på Son Galleri (men ikke spis der) og fine turområder.
![]() |
|
|