Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Fotball for nybegynnere

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-15, 12:50   #21
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fotball for nybegynnere

Jeg hadde lånt eller kjøpt leggskinn, det må hun ha. De trener i det meste av klær hos oss. Det som er behagelig og varmt/kjølig nok etter været.

Sist redigert av veobra : 16-09-15 kl 12:51. Årsak: skriveleif.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-15, 13:34   #22
Kiwi
Glad i frukt

Kiwi sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Kiwi er litt kulKiwi er litt kulKiwi er litt kul
Standard

Joggesko fungerer helt fint i starten, og på innetreningen i vinter. Men, de bør være av typen som er litt harde i skinnet foran, ikke sånne myke Nike fritidsjoggesko hvis du skjønner. Det gjør vondt å sparke ballen med myke sko.

Gammel 16-09-15, 13:34   #23
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Og er treningstight innafor på fotballtrening, eller er det joggebukse som gjelder? Hun har vanlig joggebukse, ikke treningsbukse. Også har hun løpetights. Hva er best?

Jeg ser at mange av jentene på laget til min sønn har løpetights. Hos guttene går det mer i fotballshorts/strømper eller en sånn smalnet adidasbukse som er en del av overtrekksdressene man kan kjøpe til laget.

Mulig man ikke trenger sokker over leggskinnene om man har løpetights som strammer litt over? De sokkene er jo lange for å holde ting på plass! Vi bruker forresten de leggskinnene fra Nike som er linket til over her. Liker dem fordi de kommer med både ankelbeskyttelse og strikk under foten, samtidig som at man kan bruke dem uten dette.

Gammel 16-09-15, 13:47   #24
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ungene mine bruker aldri sokker over leggskinnene. De har slike som går under foten, og det er visstnok helt umulig, og helt umenneskelig ekkelt og ubehagelig å ha inni sokken (i følge primadonna nr 1). Hun bruker leggskinnene på utsiden av sokkene. I den grad hun bruker fotballsokker. Nå har klubben funnet ut at de skal gå over til å bruke en type sokker som har frotte i deler av foten, noe som også, i følge henne er helt utrolig ekkelt. Hun bruker derfor den gamle typen som klubben hadde før, som har tynn fot. Samme farge, men mangler tre addidas-striper på tvers øverst, de har bare en liten logo i stedet. Hun må snart ha ny shorts til kampdrakta, og den nye typen der har sånn helt grusomt forferdelig ekkel og ubehagelig nettingtruse inni (som alle andre bruker, uten problem). Gjett hva hun synes om det ...

Anyway, lange sokker utenpå leggskinn er tydeligvis ikke nødvendig, i allefall ikke når du har slike som går under foten. Og komfort trumfer visst det meste her i gården.

Sist redigert av My : 16-09-15 kl 13:53.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-15, 14:00   #25
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Har kjøpt leggbeskyttere. Det står Messi på de. Regner med det renner inn med mål nå.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-15, 14:01   #26
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Ungene mine bruker aldri sokker over leggskinnene. De har slike som går under foten, og det er visstnok helt umulig, og helt umenneskelig ekkelt og ubehagelig å ha inni sokken (i følge primadonna nr 1). Hun bruker leggskinnene på utsiden av sokkene. I den grad hun bruker fotballsokker. Nå har klubben funnet ut at de skal gå over til å bruke en type sokker som har frotte i deler av foten, noe som også, i følge henne er helt utrolig ekkelt. Hun bruker derfor den gamle typen som klubben hadde før, som har tynn fot. Samme farge, men mangler tre addidas-striper på tvers øverst, de har bare en liten logo i stedet. Hun må snart ha ny shorts til kampdrakta, og den nye typen der har sånn helt grusomt forferdelig ekkel og ubehagelig nettingtruse inni (som alle andre bruker, uten problem). Gjett hva hun synes om det ...

Anyway, lange sokker utenpå leggskinn er tydeligvis ikke nødvendig, i allefall ikke når du har slike som går under foten. Og komfort trumfer visst det meste her i gården.

Min er tydeligvis ikke så nøye på komforten, eller jeg tror han har det komfortabelt i det antrekket han har, for han har iallefall aldri klagd. Vi kan velge mellom de sokkene det står "idrettslag" på, og de fra adidas med frotté. Min liker sistnevnte best nettopp fordi de er tykkere .

Gammel 16-09-15, 14:35   #27
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Godt å høyre det er fleire jenter med primadonnanykker på trening Mi NEKTE trene i noko som helst anna enn Umbro-bukse men det må vere den nye "jentevarianten" Det irritere meg så veldig at dei har begynt skille mellom det, guttebuksa er vidare og den har altså jentene fått for seg at dei ikkje kan bruke. Ergo ligg det fem "gutteUmbrobukser" etter storebror i skuffa.

Gammel 16-09-15, 15:11   #28
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det har vi heldigvis ikke problemer med. Hun og broren har identiske umbrobukser, jeg tror ikke hun har noen ide om at det finnes forskjellige. Så lenge det er behagelig, og ikke noe "ekkelt" med dem så går det greit. Nye bukser - det kan jo finnes en søm som går en annen vei enn på den gamle buksa. En som føles.

Gammel 16-09-15, 15:22   #29
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Godt å høyre det er fleire jenter med primadonnanykker på trening Mi NEKTE trene i noko som helst anna enn Umbro-bukse men det må vere den nye "jentevarianten" Det irritere meg så veldig at dei har begynt skille mellom det, guttebuksa er vidare og den har altså jentene fått for seg at dei ikkje kan bruke. Ergo ligg det fem "gutteUmbrobukser" etter storebror i skuffa.

Hm ... Det har jeg ikke fått med meg. Har jeg kjøpt jentebukse til guttungen i dag, mon tro? Ikke at han hadde brydd seg, altså:

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-15, 15:53   #30
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Min eldste fotballspiller hater også nettingtrusene. Jeg visste ikke det før jeg fant ut at ingen av shortsene hennes hadde truser lenger. De er klippet av. Funker brillefint.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:00.