|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fotball for nybegynnereJeg hadde lånt eller kjøpt leggskinn, det må hun ha. De trener i det meste av klær hos oss. Det som er behagelig og varmt/kjølig nok etter været.
S.E.& O. Sist redigert av veobra : 16-09-15 kl 12:51. Årsak: skriveleif. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Glad i frukt
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Fotball for nybegynnereJoggesko fungerer helt fint i starten, og på innetreningen i vinter. Men, de bør være av typen som er litt harde i skinnet foran, ikke sånne myke Nike fritidsjoggesko hvis du skjønner. Det gjør vondt å sparke ballen med myke sko.
|
|
|
#23 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Fotball for nybegynnere
|
|
|
#24 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Fotball for nybegynnereUngene mine bruker aldri sokker over leggskinnene. De har slike som går under foten, og det er visstnok helt umulig, og helt umenneskelig ekkelt og ubehagelig å ha inni sokken (i følge primadonna nr 1). Hun bruker leggskinnene på utsiden av sokkene. I den grad hun bruker fotballsokker. Nå har klubben funnet ut at de skal gå over til å bruke en type sokker som har frotte i deler av foten, noe som også, i følge henne er helt utrolig ekkelt. Hun bruker derfor den gamle typen som klubben hadde før, som har tynn fot. Samme farge, men mangler tre addidas-striper på tvers øverst, de har bare en liten logo i stedet. Hun må snart ha ny shorts til kampdrakta, og den nye typen der har sånn helt grusomt forferdelig ekkel og ubehagelig nettingtruse inni (som alle andre bruker, uten problem). Gjett hva hun synes om det ...
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 16-09-15 kl 13:53. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Fotball for nybegynnereHar kjøpt leggbeskyttere. Det står Messi på de. Regner med det renner inn med mål nå. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
|
|
|
#27 |
|
Ferdiglada
Sv: Fotball for nybegynnereGodt å høyre det er fleire jenter med primadonnanykker på trening
|
|
|
|
#28 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Sv: Fotball for nybegynnereDet har vi heldigvis ikke problemer med. Hun og broren har identiske umbrobukser, jeg tror ikke hun har noen ide om at det finnes forskjellige. Så lenge det er behagelig, og ikke noe "ekkelt" med dem så går det greit. Nye bukser
|
|
|
#29 |
|
Eklektisk
|
Hm ... Det har jeg ikke fått med meg. Har jeg kjøpt jentebukse til guttungen i dag, mon tro? Ikke at han hadde brydd seg, altså: |
|
|
|
|
|
#30 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Min eldste fotballspiller hater også nettingtrusene. Jeg visste ikke det før jeg fant ut at ingen av shortsene hennes hadde truser lenger. De er klippet av. Funker brillefint.
|
![]() |
|
|