Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ok - Paris Hilton går under sladder, men lell

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-06-07, 18:30   #41
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ok - Paris Hilton går under sladder, men lell

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Jeg forbeholder meg retten til å hetse en person (…)

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Mener du virkelig det?

Det er naturligvis et betimelig spørsmål, men jeg er enig med Kif og syns det må være greit i denne typen tilfeller (Der "denne typen" omfatter Paris Hilton, Lindsay Lohan, Britney Spears og ikke så veldig mange fler jeg kan komme på i farten).

Det er ikke som om Paris Hilton uforskyldt er dratt frem fra glemselen til spott og spe slik Finn Kalvik ble. Hun har folk (sannsynligivs mange) som, for svært god betaling, tar seg av det offentlige imaget henens. Hun ville neppe merke det økonomisk om hun benyttet døgntilgjengelig privatsjåfør for å slippe å bryte veitrafikkloven. Så enten er dette nok et publicity-stunt (hvilket jeg tviler på), eller hun bryr seg rett og slett ikke om å følge loven.

Og i tilfelle noen gikk glipp av bildene lenger opp i tråden: Her er for sikkerhets skyld bildet foxnews.com brukte av Paris Hilton i politibilen:

Ben "The Superficial" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-07, 18:34   #42
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Mener du virkelig det?

Stammet jeg?

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-07, 20:05   #43
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Ikke fordi at jeg er spesielt opptatt av Paris Hilton, ei heller har jeg noe til overs for henne som artist og kjendis, men jeg tror knapt det har vært noen realityserie som har vært såpass gjennomregissert som den der. Det overrasker meg stort at du tar hennes oppførsel i serien i betraktning når du gjør deg opp en mening om henne som person. Jeg har kanskje sett en episode tilsammen, og det er da tydelig for hele verden at hun spiller en rolle. Nå ble jeg litt sjokkert her.

Da må du nesten bare få lov til å være overrasket og sjokkert, tror jeg.

Med et temmelig stort forbehold ( jeg så nemlig bare 10 minutter av serien ), må jeg si at den selvfølgelig sier noe om henne.
At en realityserie er gjennomressigert vet alle. Og at hun spiller en "rolle" er så. Men hvilken "rolle" en velger å spille i en realityserie om seg selv, sier vel forholdsvis mye om en person, eller hva?
For vi snakker ikke om en meta-reality ( som Linn Skåber sin ) her.
Vi snakker om en vanlig reality, hvor de to damene er med i kraft av å være seg selv - om enn i en karikert utgave.

Gammel 10-06-07, 22:17   #44
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har sett opptil flere titalls intervjuer, portretter osv. med Paris Hilton her jeg bor. Vi har kun amerikansk tv....
Hun er i korte trekk akkurat like forferdelig som hun blir beskrevet og omtalt, og hun har fått som fortjent etter å ha brutt loven.

INGEN sympati her i gården.

Gammel 11-06-07, 08:38   #45
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Paris Hilton må ta ansvar for det dårlige image hun har skapt gjennom media. Hun har både ressurser og god tilgang til media til å rette opp det dårlige inntrykket dersom hun hadde ønsket det. Jeg forbeholder meg retten til å hetse en person som er så til de grader offentlig. Og om imaget er skapt av henne selv for å fylle en rolle eller om hun faktisk ER slik er uinteressant for meg. Hun ER Paris Hilton™ - det er ikke synd på henne.

Jeg er for all del helt enig i dette. Hun serverer hodet sitt på sølvfat, selv om hun er en sånn som jeg ikke orker å vite noe særlig om, så har jeg ingen problemer med å se det. Det jeg reagerte på var referansen til TV-serien som er så overtydelig regissert og hvor mange av aktørene er skuespillere. Jeg syns iallefall ikke jeg satt igjen med følelsen av å vite noe om PH personlig etter det jeg så, og blir forundret når noen bruker akkurat den serien som referansepunkt. Selv om den blir promotert som reality, så ER den jo helt tydelig 99% gjennomregissert.

Ikke tro at jeg forsvarer henne eller synes synd på henne. Hun har plassert seg selv akkurat der hun er. Skulle ikke forundre meg om dette fengselsstuntet er et velregisert PR-triks det også. Altså ikke at hun måtte sone, men alt fuzzet hun har laget rundt soningen. Tipper det kommer en bok eller et profilskifte eller noe som lager pengestrøm i etterkant.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-07, 08:59   #46
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror hun lever i sin egen verden, hvor det bare er å kjøpe seg fri. Men denne gangen måtte hun gjøre opp for seg slik som loven krever. Det ga henne vel sjokk.

Gammel 11-06-07, 11:16   #47
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Hva hvis Paris hadde vært en skikkelig tøff bitch?

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-07, 11:28   #48
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg leste noe i går, om at denne sherrifen som fant ut at hun måtte få sone hjemme, stakkars lita - er kjent for å omgås kjendiser, og for å ha mottatt gaver, middager, biletter til sportsarrangementer etc...

Man kan jo lure på hvor mye pappa har bladd opp i dette tilfellet?

Jeg tror faktisk jeg snart begynner å synes synd på jenta. Hvilket verdensbilde og menneskesyn er det hun er vokst opp med? Hvilke verdier har hun fått inn "med morsmelka"?

Gammel 11-06-07, 13:18   #49
Elin

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

seg selv akkurat der hun er. Skulle ikke forundre meg om dette fengselsstuntet er et velregisert PR-triks det også. Altså ikke at hun måtte sone, men alt fuzzet hun har laget rundt soningen. Tipper det kommer en bok eller et profilskifte eller noe som lager pengestrøm i etterkant.

Dette tror jeg du har helt rett i!

Gammel 11-06-07, 13:33   #50
Elin

Elin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Hvilket verdensbilde og menneskesyn er det hun er vokst opp med? Hvilke verdier har hun fått inn "med morsmelka"?

Intet verdensbilde! Hun kjenner ingen verden utenfor sin egen. Verdier har hun ikke, og dessverre har foreldrene hele og alene skylden. Det finnes nok av eksempler på styrtrike barn som har både verdensbilde og verdier med i bagasjen, men stakkars Hilton har ingenting.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:24.