Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Noen som har flyttet fra enebolig til rekkehus?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-15, 18:45   #11
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har flyttet fra enebolig til rekkehus?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Og som tidligere huseier, som ikke fikset det å eie et helt altfor stort hus, så er det faktisk ganske provoserende når folk bare ler og kimser det bort og sier at det handler om prioriteringer. Prioritering er en ting, gjennomføringen er noe annet.

Jeg skjønner ikke at det er provoserende? Det er jo rein fakta. Et hus koster tid, penger og krefter. Og om man ikke klarer å gjennomføre maling av eget hus, så bør man a) leie inn hjelp eller b) selge og kjøpe noe mer lettstelt.

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Det går på helse og overskudd.

Da hadde jeg leid inn hjelp. Alt som ikke blir gjort sliter veldig, da blir alle burdene byrder.

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Eller prioritering av penger.
F.eks.kutte ned på ferie et år og bruke pengene på håndverkere som kan male huset.

Dette tenker jeg også. Om man vil. Vi ville ikke leie inn folk, så vi malte selv. Mens vi hatet hvert minutt, fordi vi visste at etter malingen var det alltids noe annet, noe mer vedlikehold.
Så vi solgte oss ut av problemene.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:09.