|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Crepesilke i vaskJeg har en sommertopp i crepesilke (Polo Ralph Lauren, kjøpt på salg her i februarmåned) som var begyndt å lukte litt muffent, så jeg håndvasket den forsiktigt i kald vann med Milo. Hva skjer ? Nå henger den til tørk, silkestoffet er krympet og fôret, som er i kunststoff, titter frem fra under silken.
|
|
|
#3 |
|
Live and let live
|
Sv: Crepesilke i vaskDette er grunnen til at jeg prøver å alltid sjekke vaskelappen før jeg kjøper et plagg, og må den renses, så står jeg over kjøpet.
|
|
|
#4 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Crepesilke i vaskJeg har mang eklesplagg som ikke kan vaskes, bare renses
|
|
|
#5 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Crepesilke i vaskSå kjedelig
Mvh Billa ![]() ***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis Sist redigert av Billa : 11-06-07 kl 23:09. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Trapper opp igjen !
Sv: Crepesilke i vaskNå er den tørr, og det hele ser mye bedre ut. Får hive litt i silkestoffet for å få det skikkeligt på plass...
|
|
|
#7 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Crepesilke i vaskHer var mamma barnevakt nettopp, og hun er jo bare snill og skal "hjelpe til" mens vi er bortreist. Det betyr at min nydelige svarte Marc Jacobs tunika (Dry Clean Only) fikk en tur i vaskemaskinen.
|
|
|
|
#8 |
|
Trapper opp igjen !
Sv: Crepesilke i vaskKondolerer, Miss. I feel your pain. Jeg har prøvd å styge stoffet for å få den til å strekke seg den siste biten, men forgeves. Heldigvis er overdelen fortsatt fin, så kanskje "min" syerske kan ta den av, og lage den til en sommerkjole.
|
|
|
#9 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Crepesilke i vaskLitt på siden. Det kan være greit å rense tøyet første gang, og håndvaske siden. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
awesom
|
Sv: Crepesilke i vask
Har vi samme mann?
|