|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Hvor får jeg sydd avtagbare trekk til spisestuestolene?Vi har 6 spisestuestoler fra Bolia som er veldig fine, men som ikke har avtagbare trekk (type som festes med borrelås under setet. Vil prøve å få sydd det, men hvor henvender jeg meg? Møbelsnekker blir kanskje ikke helt riktig? Systue?
![]() |
#2 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvor får jeg sydd avtagbare trekk til spisestuestolene?Ingen?
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor får jeg sydd avtagbare trekk til spisestuestolene?Fiske biffen |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvor får jeg sydd avtagbare trekk til spisestuestolene?OK, takk for tips. Har funnet en møbeltapetserer i nærheten, så får prøve de først, og så lete etter systue for å få pristilbud.
![]() |
#6 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvor får jeg sydd avtagbare trekk til spisestuestolene?Hjelpe meg, 6 stoler skal koste 4500 kr bare for sømarbeidet. Jo, det er kanskje verdt det in the end og det blir nok fint, men MED stoff vil det koste betraktelig mer enn stolene gjorde da vi kjøpte de. Hmm....
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvor får jeg sydd avtagbare trekk til spisestuestolene?Men det var en møbeltapetserer, ja? Ikke systue? Om det er den møbeltapetsereren jeg tror det er, så er den dyr. Veldig, veldig flinke, men spar dem heller til de nødvendige prosjektene.
![]() |
#8 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvor får jeg sydd avtagbare trekk til spisestuestolene?
Det var systue.
![]() |
#10 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvor får jeg sydd avtagbare trekk til spisestuestolene?Jeg tror rett og slett jeg får fortsette å helvaske/rense dem annenhver måned, til vi finner på noe lurt. Synes det er vel råflott å koste på de trekk som koster nesten like mye som stolen i seg selv.
![]() |
#11 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvor får jeg sydd avtagbare trekk til spisestuestolene?Kan du ikke se om du klarer å fikse det selv da?
![]() |
#12 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor får jeg sydd avtagbare trekk til spisestuestolene?I USA og Storbritannia er de veldig på å ha stoltrekk til brylluper og eventer - du kan se etter chair covers på ebay el.l. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvor får jeg sydd avtagbare trekk til spisestuestolene?Har tenkt til å sjekke ut IKEA sine for stolene våre er ganSke like.
![]() |
|
|