|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() HodetelefonerJeg er på jakt etter De Perfekte Hodetelefonene. Ikke kjempestore, gjerne sammenleggbare, med god lyd og ok utseende. Har du noen å anbefale?
![]() |
#3 |
Make it count!
![]() Sv: HodetelefonerJa, de er sikkert kjempebra! Litt store er de riktignok, både til hodet mitt og til veska. Jeg har tittet litt på Sennheiser Momentum. Er det noen som har erfaringer med dem?
![]() |
#4 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: HodetelefonerDet er de som har fått veldig god score i tester, er det ikke? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: HodetelefonerJeg er også veldig fornøyd med mine Bose QC hodetelefoner. De er store og klumpete ja, men behagelige på og gir veldig god lyd. Helt geniale på flyturer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
geskjeftig
|
![]() Sv: HodetelefonerJeg er ikke noe kresen på lyd, men er fornøyd med lyden og komforten på Sennheiser Urbanite. De er gode å ha på også, men jeg syns nok at de er litt store å ha i veska, og så er de nok egentlig en anelse for store til mitt vesle hode. Mine ligger på jobb, så jeg drar dem ikke med omkring.
![]() |
#8 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Hodetelefoner
Jeg har også et par av disse, men får mye klager av folk rundt meg på lydlekkasje.
![]() |
#9 |
Make it count!
![]() Sv: HodetelefonerJeg har tittet på Urbanite også, Luftslottet, men synes Momentum er kulere. :jåle: Jeg har også lite hode, så hodetelefoner ser fort monstrøse ut på meg.
![]() |
|
|