Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Gjestetoalett på 0.002 kvadratmeter

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-15, 13:27   #1
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gjestetoalett på 0.002 kvadratmeter

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Hvis dere ikke kommer til å bruke doen ville jeg revet ut innredningen og laget det om til kott. Kott man kan kaste rot inn i er det altfor lite av. Hvis dette er rett ved siden av det store badet er like ved det ene badet ville jeg lagret f.eks dopapir, såpe og andre ting man godt kan kjøpe inn mye av når man først handler. Hvis det ligger i nærheten av gangen er det et ypperlig sted å få ungene til å slenge inn skolesekkene sine. Jeg hater å snuble over 1000 sekker i gangen når jeg kommer hjem fra jobb. Eller hva med en kott til alle sykkelhjelmene, joggeskoene etc.

Som sagt. Kott.

Jeg har allerede et rom for skolesekker, sykkelhjelmer, fotballer, skisko og fandens oldermor.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-15, 13:32   #2
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjestetoalett på 0.002 kvadratmeter

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Jeg har allerede et rom for skolesekker, sykkelhjelmer, fotballer, skisko og fandens oldermor.

Ungene dine vokser, snart vokser de ut av rommene du har. De drar på seg større sko (str 45 tar større plass enn 35) og skal ha 3-4 par fotballsko, joggesko og skisko står fremme hele året fordi de også bruker rulleski. Skiskoene og joggeskoene lukter kattepiss og trenger egentlig et rom for seg selv. Sykkelen de har kjøpt er for dyr til å ha i garasjen, så den trenger et eget rom for seg selv, og hvor har du tenkt til å smøre alle skiene? Har du tenkt på det? Da hjelper det ikke å ha stuet bort fandens oldemor i kottet fra i fjor. Puh! Snart har dere alle så mange telefoner, ipader, datamaskiner og andre gadget at dere trenger et eget skap bare til ladere!

(Vi har også relativt stort hus, men jeg blir gal av alt som ikke klarer å gå tilbake til plassen sin selv.)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:54.