|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger en "basisfarge" i bunnVi har klassisk hvit på alle lister og dører og er veldig fornøyd med det, har ikke sett at det brekker feil mot noen av kontrastfargene på vegger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Trenger en "basisfarge" i bunnNå holder jeg på å lage farger som heter Teofelia og Slaraffen og Rug og Cuyahoga.
![]() |
#23 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Trenger en "basisfarge" i bunn
Men hva med pøbelsara?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger en "basisfarge" i bunnSjøgløtt er veldig fin, men ikke spesielt lys. Det blir ganske mye av den på en hel vegg, så jeg ville valgt noe lysere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Trenger en "basisfarge" i bunnJeg elskerelskerelsker grønnfargen på minstens rom.
![]() |
![]() |
#27 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Trenger en "basisfarge" i bunnDrar du hos en skikkelig fargehandel vil du få gode innspill altså. Trønsdal eller østerli tenker jeg da på. (Evt Heimdal fargehandel)
![]() |
#28 |
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() Sv: Trenger en "basisfarge" i bunnJeg henger litt her - jeg er i samme tenkeboksen. Enn så lenge heller jeg mot klassisk hvit (tror jeg) på både vegger, tak, lister og vinduskarmer (men i ulike glansgrader) fordi jeg liker å ha en del sterk farge på interiøret.
![]() |
#29 |
Det er bare en fase
![]() Sv: Trenger en "basisfarge" i bunnJeg trumfet forøvrig gjennom høy glans på lister og dører, mot byggevaremannens mening. Fagfargehandelen jeg var innom etterpå var heldigvis mer enig med meg. Jeg er veldig, veldig fornøyd med 80, det er så lett å vaske og ser så elegant ut mot de supermatte veggene (som aldeles ikke er lette å vaske!). I tillegg har vi en lengre gang uten naturlig lys, og noe av det lureste jeg gjorde var å kjøre like høy glans også i taket der. Det løftet hele rommet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() |
#31 |
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() Sv: Trenger en "basisfarge" i bunnRug: hvilken glansgrad kjører du i taket der du ikke har høyglans? Jeg er inne på de samme tankene når det gjelder matte vegger og 80 på lister og karmer, men er usikker på taket i stuen. 80 på tak i gang var lurt, gangen vår har også lite naturlig lys.
Tusen takk!
![]() |
#32 |
Det er bare en fase
![]() Sv: Trenger en "basisfarge" i bunnVi har ikke kommet så langt at vi har malt de andre takene som har panel. Rommene som har fått ansiktsløft hadde takess, det er byttet ut til fordel for gips. Stue, kjøkken, loftsstue og to store soverom med paneltak gjenstår, og de blir nok stående en stund til til jeg får bestemt meg for sånne ting som feks glansgrad. Hilsen avgjørelsesvegreren. (Panelen er hvittet med noe, så det er ikke mørkt og gult og er helt greit å leve med et år eller to til.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
etterpåklokest
|
Moroklumpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|