Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Halloween 2015

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-15, 20:14   #1
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Halloween 2015

Vi er jo bare 2 kjedelige voksne her i huset, men jeg følger tråden med iver.
Jeg skal som vanlig ha utelyset tent, gresskarlykt på trappa slik at ungene skjønner at de er velkommen hit.
Jeg handler inn godis og vurderer å lage marengs (med utenpåfarging i oransje) pakket i cellofan til ungene som kommer på døra.
Hjertet mitt ble litt glad i helga da jeg hadde Vakkerungen på 3 1/2 med meg på bytur, og da hun skulle få velge seg noe i butikken valgte hun en Halloween-lyslenke.

Gammel 13-10-15, 20:28   #2
Gri
Bør lage seg en tittel selv

Gri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Vi skal pynte monstermuffins, fast tradisjon.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (15,7 KB, 47 visninger)
Gammel 26-10-15, 17:19   #3
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Vi er jo bare 2 kjedelige voksne her i huset, men jeg følger tråden med iver.
Jeg skal som vanlig ha utelyset tent, gresskarlykt på trappa slik at ungene skjønner at de er velkommen hit.
Jeg handler inn godis og vurderer å lage marengs (med utenpåfarging i oransje) pakket i cellofan til ungene som kommer på døra.
Hjertet mitt ble litt glad i helga da jeg hadde Vakkerungen på 3 1/2 med meg på bytur, og da hun skulle få velge seg noe i butikken valgte hun en Halloween-lyslenke.

Jeg har laget oransje gresskarinspirerte marengs:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:40.