|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hvilke bleier bruker du, og hvorfor?Ztjerna bruker Coop sine - først og fremst fordi de er svanemerket. Også hjelper det jo at de er billigst også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke bleier bruker du, og hvorfor?Pampers. Liker de bedre, sikkert bare en pussig vanesak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hvilke bleier bruker du, og hvorfor?Vi brukte Libero en kort stund da poden var fersk, siden har vi brukt Pampers. Jeg synes Pampers er lettere, tynnere og lekker mindre. Jeg synes de ser lettere ut å bevege seg i. Det sies at Pampers er best for gutta og Libero for jentene, om det er hold i dette aner jeg ikke.
![]() |
#44 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Hvilke bleier bruker du, og hvorfor?Jeg bruker Libresse eller Always, men poden bruker Pampers Active Fit i dobbeltpakke fra Rema 1000. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvilke bleier bruker du, og hvorfor?Bruker kun Libero sine. Har kjøpt en eneste pakke med Pampers sine utenom men de passet ikke stumpelumpen til storebror så etter det kjøper ejg kun Libero. Synes Pampers sine er altfor smale i formen.
![]() |
#46 |
Passiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Hvilke bleier bruker du, og hvorfor?Pampers Active Fit, brukte Libero før, men så fikk hun plutselig utslett av Libero, så da byttet vi og så har vi holdt oss til Pampers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Re: Sv: Hvilke bleier bruker du, og hvorfor?
Du burde prøve Lidl sine. Jeg brukte tidligere Libero sine, men må faktisk innrømme at Lidl sine er bedre! Og det tiltross for at de er billige (kr.36 for ca 50(?) bleier. De er absolutt verd å prøve. Jeg er blitt så positivt overasket, og det er flere av mine venner også. Så ikke la dere lure av reklamene til såkalte "merkebleier". |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hvilke bleier bruker du, og hvorfor?Nå bruker jo ikke jeg bleier lengre, det slutta jeg med da jeg var to.
![]() |
![]() |
#50 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hvilke bleier bruker du, og hvorfor?Slutt på bleier her, men jeg har bare brukt Libero til alle fire. Har hatt veldig dårlige erfaringer med Pampers. Da vi prøvde dem første gangen (tretten år siden) resulterte det stort sett i bæsj helt opp i nakken, og minstemann fikk masse utslett av den ene Pampersbleien vi fikk tilsendt som prøve i posten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke bleier bruker du, og hvorfor?Denne gangen brukes jeg Libero, for dem passer best til lille runde snuppa. De to andre har brukt Pampers, for det har passa best for dem.
![]() |
#52 |
Etylbarbital
![]() Sv: Hvilke bleier bruker du, og hvorfor?Vi har foretrukket Pampers Active fit til barnet i vanlige bleier og Libero Up & Go (er det navnet på trusebleien?) i trusebleie. Hovedsakelig pga. at disse har vært lettest å få på for mor. Alle bleietyper vi har forsøkt har holdt tett.
![]() |
#53 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
![]() Sv: Hvilke bleier bruker du, og hvorfor?Vesla bruker libero, har stort sett hvert fornøyd med de..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hvilke bleier bruker du, og hvorfor?Som nyfødt og liten brukte vi bare libero. Etter ei stund varierte vi en del med coop sine. I dag er det kun pampers, de har god pris på REMA. Og vi trenger eskene til flytting og oppbevaring, hehe.
![]() |
#55 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Hvilke bleier bruker du, og hvorfor?Storebror driver og slutter med bleier, men har brukt Pampers Active Fit om dagen og Baby Dry om natten. Trusebleier nekter han å bruke. Libero får han utslett av. Lillebror får utslett både av Libero og Pampers Baby Dry, så han bruker bare Active Fit.
![]() |
#56 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke bleier bruker du, og hvorfor?Vi har prøvd litt forskjellig, men Libero er den eneste som holder han tørr.
![]() |
#57 |
I could be violet sky
![]() Sv: Hvilke bleier bruker du, og hvorfor?Hvilke bleier jeg bruker? Jeg bruker ikke bleier jeg.
![]() |
#58 |
I could be violet sky
![]() Sv: Hvilke bleier bruker du, og hvorfor?Jeg VET jeg var ekstremt treg altså, men jeg syns jeg var utrolig morsom allikevel. Takk for en god latter, sjuggerpløm!
![]() |
#59 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Hvilke bleier bruker du, og hvorfor?Pampers babydry, eller pampers trusebleier (foretrukket av snuppa, for det er sånne "tore jenter" bruker
![]() |
|
|